Ben toch nog maar aan t werk gegaan .. Ff de gedachten verzetten..
Zit ook nog met een broer met kanker waar de uitslag even van tegenviel..
Met me maatje tiny leek t de goede kant op te gaan en was "schoon" Opeens was hij weer niet lekker en weer leukemie weer chemo en opeens was het we kunnen niks meer voor je doen.. Je hebt nog max 2 weken te leven Hij heeft t nog anderhalve week volgehouden en besloten zondag 2 mei dat het genoeg was en is hij vredig ingeslapen..
Hard heel hard en oneerlijk kan t leven zijn!
.............
Amandake ziet er goe uit!
parouscha
Geplaatst: 07-05-10 20:00
Pfff wat hard zeg Hiboune! Vreselijk ....
jennyk
Geplaatst: 07-05-10 20:06
ja ik meld me aan, log me in, zeg wat en kom weer bij inloggen nouja ik kan wel kijken
Talida
Geplaatst: 07-05-10 20:28
Heb net geprobeerd Tal dr staart van wat korstjes te ontdoen, ze heeft nu aan de bovenkant een kale plek ter grootte van een rijksdaalder Andere kant moet ook nog daar hem ik nu wat verzachtende olie ingemserd, hopelijk maakt dat de korsten week. Heeft iemand dat wel eens gehad, dat na de bevalling die staart zo toegetakeld wordt?
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 07-05-10 20:30
jennyk schreef:
ja ik meld me aan, log me in, zeg wat en kom weer bij inloggen nouja ik kan wel kijken
Dat heb ik ook altijd, moet je weer inloggen, je reactie opnieuw plaatsen en dan kun je wel gewoon meekletsen.
Hier even een foto waar duidelijk te zien is dat hij bruin is, mannen waren vandaag ook duidelijker te zien dat ze toch donkerder zijn. En een mooie foto van hem na het buiten spelen, rest van de foto's staan in zijn topic
Ik wil iedereen ff mega veel plezier wensen met de veulens en met de bevallingen die nog komen gaan. Ik vertrek zo richting Enschede en morgen vroeg om 6 uur gaan we richting Schiphol om vervolgens door te vliegen naar New York! Vrijdag ochtend landen we weer.
Ik zal Frits missen.... Hier een foto van net in de wei