En ik kan me goed voorstellen dat je eerst een aantal keer langs de stal loopt om te kijken of het goed gaat, en pas als het dat na een poosje niet gaat ingrijpt.
Niet te snel oordelen!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PureSylk schreef:Mensen hebben de bevalling gewoon gezien hoor
En ik kan me goed voorstellen dat je eerst een aantal keer langs de stal loopt om te kijken of het goed gaat, en pas als het dat na een poosje niet gaat ingrijpt.
Niet te snel oordelen!
amazingstar schreef:ik oordeel ook niet over die mensen...sterker nog ze hebben ervaring...2e veulen in 1 week en voorgaande jaren niet...ik heb ze niet zien staan bij de bevalling en tuurlijk bemoei je je er eerst niet mee...heb ik dat gezegd dat ik dat vind???
het gaat me er alleen om dat veulen niet uit mensenhand wil drinken nog en ze proberen er alles aan dus pluim voor die mensen zelfs!!!
dus oordeel niet dat ik oordeel!!!!
amazingstar schreef:merrie is dus niet buiten bevallen...ze kwam in beeld met veulen net de beentjes eruit...
weet 1 ding: ik oordeel niet over mensen en al helemaal niet als ze onbekend zijn!
verder ben ik niet ervaren in bevallingen (heb genoeg gezien enz maar zelf nog nooit 1 van mn merrie's laten dekken) en kan ik dr helemaal niets over zeggen.
en trouwens..miss was "het niet op mij gericht" maar niemand anders had het erover...vreemd hea