Dank jullie wel voor de lieve reactie's, Was gister even schrikken, maar sta nu weer met beide beentjes op aarde. Had stiekem gehoopt dat Indira zou gaan veulenen, zou een leuk kadootje richting oma zijn geweest, zelfs Indira was gister wonderbaarlijk lief en rustig, en trust me..Dat komt niet door haar dikke buik.
Anoniem
Geplaatst: 31-03-09 10:53
a
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-07-23 20:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Ruubs loopt weer op de wei te waggelen, kreeg nog een leuk drafje op de koop toe!!! Gek beest! Ruubs heeft ook zo'n borrelbuik, niet normaal en schoppen dat t veulen doet!!!!!
aslo: valt wel mee hoor hij gaat uiteindelijk gewoon maar even op onderzoek uit verder worden ze gesnoeid door de volwassen paarden en door de geiten (we hebben alleen nog giraffen nodig, want de toppen moeten we zelfs altijd doen ) dus die giftigheid zal best wel meevallen...
wij hadden vroeger ook coniferen naast de wei staan (op oude plekje) niet super, maar ze zijn inderdaad niet zo heel giftig. maar ze moeten er natuurlijk niet veel van gaan eten.
net even mama gebeld, syl was heel rustig, wou graag knuffelen, zoekt dan echt toenadering bij je, heel lief. mama zei dat ze een wit puntje aan haar uier had, maar ik weet niet hoe groot het dan is. straks maar even zelf kijken. ik hoorde dat het nu snachts niet meer zou gaan vriezen maar rond de 2 graden zou zijn, misschien dat ze dat een betere temp vind dan -5? ze is wel echt heeeeel dik, ploft bijna open
Gem
Geplaatst: 31-03-09 12:47
Misschien niet leuk om te horen door alle wakers en wachtenden, maar ik hoop dat er mOrgen niet al te veel veulies geboren worden...
Joto
Geplaatst: 31-03-09 12:48
Haha gem Grapje zeker?
Dennis
Geplaatst: 31-03-09 12:50
Zit geen tempo in de dames hier. Roos leeft mee met de witjes, ook een dikke buik en lekker lui doen .
Hoi allemaal, wij zitten dus ook te wachten... steeds als we denken dat het uier niet groter kan groeit het toch nog, super onrustig veulen etc etc. Als het morgen geboren wordt zijn we nog steeds vooral errug blij!! De merrie heeft namelijk zware artrose en heeft veel pijn. We gaan ervan uit dat dit niet bekend was toen ze gedekt werd, maar nu doet het bijna pijn om ernaar te kijken als ze bijvoorbeeld om draait. Ze ligt de laatste tijd ook erg veel. Gelukkig heeft zij wel ervaring! (wij dus niet, en zien overal spoken...)