Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mausie schreef:Hopelijk kunnen jullie mij wat raad geven, ze moet ten slotte nog 57 dagen.
Mausie schreef:@ Mac: ik ga in ieder geval de DA even bellen, maar die "slijmprop", wat moet ik me daarbij voorstellen. Hoeveel "slijm" is dat (misschien beetje vieze vraag)? Het was bij haar een "kwakje" dat aan en tussen haar vulva hing. Verder in haar vulva was niets te zien (ja, ben even gaan kijken...).
Tinne schreef:Mausie, als je het niet vertrouwd, zou ik gewoon de DA bellen hoor! Je kunt die beter 10 keer te vroeg bellen, dan 1 keer te laat.. Dat is mijn motto iig.
Tinne schreef:
Vreyalover, welcome back! Hoe was je vakantie? (want je was op vakantie toch he, of heb ik het nu helemaal foutZo ja, negeer mijn vraag
).
vakantie was erg lekker en ontspannengewinkeld, langs de zee gewandeld, oh wat is dat lekker
ook veel paarden gezien. ik wil ook ooit nog eens met vreya langs de zee rijden!
Ik heb foto's van Vank, maar dat moet nog even wachten. Ik ga eerst even douchen en GTST kijken. Tot straks!
Quirinake schreef:Het veulen heeft het weer erg bont gemaaktDe buik was superrrrrrrhard aan het bewegen en ik hield dus mijn hand erop
Nu ik lieg niet maar mijn hand ging zeker tien cm. op en neer. Ik vond het wel zielig voor Quirina maar ik vond het wel gaaf dat ik dat een keer mocht zien
Het was een zee van veulen dat daar aan het gebeuren was
![]()
Ik heb ook een druppeltje aan haar uier opgemerkt.
Haar vulva is goed uitgezakt en staat af en toe een keer open.
Haar staart kan ik loodrecht omhoog doen.
Altijd dat wachtenik word het beu hoor
vrijalover schreef:Quirinake schreef:Het veulen heeft het weer erg bont gemaaktDe buik was superrrrrrrhard aan het bewegen en ik hield dus mijn hand erop
Nu ik lieg niet maar mijn hand ging zeker tien cm. op en neer. Ik vond het wel zielig voor Quirina maar ik vond het wel gaaf dat ik dat een keer mocht zien
Het was een zee van veulen dat daar aan het gebeuren was
![]()
Ik heb ook een druppeltje aan haar uier opgemerkt.
Haar vulva is goed uitgezakt en staat af en toe een keer open.
Haar staart kan ik loodrecht omhoog doen.
Altijd dat wachtenik word het beu hoor
mooi dat je het zo goed hebt kunnen voelen!ook wel weer sneu voor de merrie
wordt het een ADHD veulentje denk je?
![]()
en die staart en de uier lijken er wel op! Spannend![]()
Citaat:
Hey, Ja idd het was zielig voor de merrie maar leuk voor mij welIk denk zeker dat het een ADHD veulen is
het heeft al verschillende keren zo harddddd geschopt dat ik denk, zo zit er een beentje door haar buik
Mss word het een wilde hengst
![]()
![]()
![]()
Mausie schreef:Indien het de slijmprop was (even doemdenken), binnenhoeveel tijd moet ik dan een bevalling verwachten? (weet dat het dan veel te vroeg is...)
vrijalover schreef:Citaat:
Hey, Ja idd het was zielig voor de merrie maar leuk voor mij welIk denk zeker dat het een ADHD veulen is
het heeft al verschillende keren zo harddddd geschopt dat ik denk, zo zit er een beentje door haar buik
Mss word het een wilde hengst
![]()
![]()
![]()
zou haast wel moeten he!Hoelang moet je merrie nu nog?
Mac schreef:Absoluut! Ik heb onze da ook midden in de nacht gebeld omdat Gracie geen zuigreflex leek te hebben. Ik moest haar gewoon wat meer tijd gevenen het is idd allemaal goedgekomen. Maar ik ben toch blij dat ik gebeld heb.
Sjen schreef:@ Faniek: ja de staart is onderaan meteen geel he? Wassen is geen overbodige luxe. Ik ga het nu van de week ook weer doen, zodat ze voor het veulenen een mooie witte staart heeft. Nu heeft ze al wel een deel van d'r staart eraf geschuurd en lijkt ie witter![]()
![]()
Siena is trouwens niet meer geintereseerd in het hooi, tenminste het is van vier naar twee plakken gegaan en dan ligt er nog een restje in de stal 'sochtends. In biks is ze juist wel geinteresseerd, is het enige waarvoor ze nog gaat draven. Misschien heeft Misty gewoon genoeg, ze kreeg een tijdje geleden toch nog helemaal geen merriebrok? Misschien kan ze nu dan niet ineens zoveel hebben.