Ik heb vanmiddag ook weer Copper en Caru naar huis gehaald voor de keuring van morgen.
Vorige week ging dat best lastig met een woedende Samson die mij bij Copper en Caru weg wilde jagen dus vandaag wilde ik het op een andere manier proberen.
Het was de vorige keer wel gelukt maar ik voelde mij niet echt veilig met Samson die een paar keer op mij af kwam stuiven en Copper aan een touwtje die uiteraard ook druk was en haar veulen wilde beschermen.
Mijn vader hield Samson wel op een afstand met een longeerzweep maar hij kon er toen toch 2x bij komen

Vandaag dus anders gedaan. Ik heb Samson vastgehouden, ben een stukje met hem bij de merries vandaan gelopen en mijn vader heeft heel stiekem Copper gepakt en is met haar en Caru door het hek gegaan.
Samson stond er met zijn rug naartoe en ik hield hem bezig met wat kroelen en af en toe een brokje.
Toen mijn vader aan de andere kant van de omheining stond met Copper en Caru, deed ik bij Sammie zijn halster af en toen kreeg hij pas door dat we hem voor de gek hadden gehouden en dat er een merrie met veulen weg was!
Ik vrees dat hij daar niet nog een keer in trapt maar nu werkte het super! }>
Vanavond tussen de 2 voetbalwedstrijden even nog 8 beentjes wassen en dan zijn we er klaar voor

We hoeven ook niet zo idioot vroeg weg dus dat wordt een relaxt dagje uit als het goed is.