Canto krijgt het ook moeilijker en is in twee weken enorm gegroeid ze moet nog tot 24 maart maar of ze dat wel haalt
Knolselder
Geplaatst: 19-03-24 00:17
AM ik snap dat je het zwaar hebt, ze is prachtig!
Nieky, hopelijk gaan Fleur en Quinn vannacht. Ik heb nu blokweek. Dus in principe ben ik heel de week zo goed als thuis. Dat is handig. Alleen hoop ik voldoende te kunnen onthouden met dat waakritme volgende week laatste 2 examens… Dit was haar uier om 21u. Aan 1 kant is hij al hoe ik hem wil zien. Hopelijk zet het door.
Ik doe morgen even reageren op iedereen maar ben net klaar met voeren want ben dus nog weggeweest. Ze staat er rustig bij dus verwacht niet vannacht.
Ze fokken daar springpaarden maar wat een mooie locatie zeg. Jammer dat ze geen opfok doen voor buitenaf. Hij heeft de veulens in een natuurgebied staan en van 1 december tot 1 april in hele grote stallen. Het was een leuke avond.
Hier is alles vlot gegaan. Fleur bleef in eerste instantie staan met bevallen . Gelukkig ging ze op een gegeven moment toch liggen en toen hebben we wel even moeten helpen met de schouder partij. Wat ben ik trots op Fleur zo een goed moedertje meteen. Helemaal dol op haar kind ook. We hebben alles binnen het uur afgewerkt dus super vlot . Nu even een paar uur slapen, heerlijk.