Leuke foto’s MukiwaCobs!
Kabayo, nog 110 dagen klinkt echt heel weinig zeg!
Nibbit, hahahaha! Kijk ze gaan!
Fi dr maandelijkse update!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

RianneP schreef:@Nibbitlotus haha die zijn inderdaad lekker fris! Fijn zeg
Is het voor jullie ook herkenbaar dat het gedrag van je merrie veranderd als ze drachtig zijn?? Charaya is niet anders. Chloë daarin tegen is (positief) veranderd in gedrag. Ze is altijd al een schat van een pony. Voor de dracht Veel hengstig en ook last van. Nu ze drachtig is heeft ze dit minder dat hengstigheid natuurlijk toch heel af en toe een beetje merrie gedrag. Over het algemeen is ze rustiger en houd zich soms afzonderlijk van de rest, dit was vooral op het begin nu
bijna niet meer. Ook is ze heel aanhankelijk en wil ze vooral graag knuffelen!! Wat merken jullie anders?
En ik heb merries waarbij ik niet echt verschil merk.
Maar ze kijkt wel vaker vrolijk
ik moet nog een beetje inkomen merk ik qua reageren
) en m’n merrie door de trap tegen de wand een dik achterbeen… fijn..not.

Huh wat raar van je stalgenoot om kennis te gaan maken terwijl je aan het hoeven krabben bent? Had raar kunnen gaan.. en een dik been ook nog... zou echt niet blij zijn geweest
Mijn merrie krijgt breed and grow.
Ah denk misschien was ze zelf ook nog heel jong omdat het een foutje was. Gelukkig valt dat mee
Haha ja Zilver overheerst nogal. Sorry
Zilver is van mij en daar doe ik ook van alles mee. Fayola is van mijn moeder. Dus behalve uitmesten voeren en buiten/binnen zetten doe ik er niks mee 
Mooi zo al die foto's bij elkaar. Ze ziet er mooi uit! 
Morgen weer de nieuwe maand foto's 

Nog maar 20 dagen voor we naar Zweden afreizen 
wat een knappe hond
haha. Maar duurt nog ffies want transport vergunning UK is een enorme rompslomp...
lange leve Brexit...
Ik heb zo zin in de pup