Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Caesar schreef:Jaaa eindelijk DL, ze hebben je wat laten zweten maar doen het dan wel 2 tegelijk. Super zeg, gefeliciteerd!
En ook siptje met een veulen op komst; wat er al is als alles voorspoedig loopt?
Zwaluwen zijn hier ook heilig. Als ik ze zie dan word ik vrolijk van die ijverige rakkers. Toch teken van beter weer.
MaritB gefeliciteerd met je tante-schap. Kun je inderdaad vast oefenen . Gaat het beter nu? Geen allergieën meer gehad oid.?
Rensje; wij kunnen elkaar de hand schudden. Hier voeding er net in en even wat nababbels afwachten.
Ideale tijd om even bij te lezen.
Dyonne en Aniek; bij jullie nog alles rustig? Of laten de Welsh dames weer op zich wachten.
Alexandra, jouw merrie weer opgeknapt?
Charlotte; ik heb nog niet eerder een slijmprop zien verliezen maar Let er ook nooit zo op. Ik kijk meer naar gedrag, banden en uier. Al heb je altijd van die aparte merries die lastig tekenen.
Kelly; leuk dat je merrie naar Vulina gaat. Ik zou dat niet durven andermans merrie begeleiden. Ben dan haast nog banger dat er wat mis gaat en dat je bijvoorbeeld verwijten krijgt. Ondanks dat iedereen weet dat je doet wat in je macht ligt...
Siptje schreef:rensju schreef:Ah ja Caesar dat is ook zo! Hier duurt het soms wat lang tot er wordt geboerd dus dan lees ik snel even bij!
Gefeliciteerd Siptje! Maar uhm pootje door rectum? Dat kan niet anders dan dat de boel gescheurd is toch? Is dat niet erg dan? Ik zou denken dat dat een serieuze ramp is, maar heb er geen ervaring mee..
Ja boel gescheurd dus nog eens fokken met haar zal wss niet meer lukken ale en ook kheb een veulen nu en dan nog een prachtige merrie dus hoeft ook niet meer.. Ik was echt zo aan het flippen :/ hij heeft het van binnen wat opgenaaid.. Kijken goe het geneest en anders na ze afgespeend is laten opnaaien in merelbeke..
Het was idd 2 keer 5 voor 12
linda2008 schreef:Woogy schreef:Linda, hoe gaat het met She-who's-name-we-do-not-speak-out-loud?
![]()
Ze wist me wéér voor de gek te houden en had gisteravond haar uier echt weer helemaal leeg laten lopen!! Niks frustrerender dan dat zeg!![]()
Dus we wachten maar weer rustig af tot uier terug gevuld is en ook eens vol blijft! Ik denk dat ik dan pas eventueel een baby mag gaan verwachten... ph is alle tijd laag gebleven dus daar kan ik niks aan aflezen. Hopelijk geeft ze straks ineens witte melk of gaat ze lekken, dan weet ik tenminste ietsinmiddes dus dag 343, waar we een vroeg veulen hadden verwacht, word het toch een late!
pretty schreef:Siptje gefeliciteerd!![]()
Voetje door het rectum klinkt eng maar hetgeen die er nog achter kan komen (operatie) nog enger brr. Ik hoop dat het mag meevallen! En wat een prachtig groot merrieveulen!
Goddank waren jullie er dus bij en hadden jullie snel de DA gebeld!
Vanwaar ben jij eigenlijk? West-Vlaanderen had ik al door,maar kom je uit mijn streek? (Roeselare)![]()
DL zomaar ineens 2 tegelijk wauw!! Jij bent vast dubbel gesloopt nu,maar wel dubbel beloond!![]()
Reuz is schattig.![]()
Dyonne ik zou maar niet op hars wachten met een maiden,wel fijn dat je dan de melkstrips hebt en ze het toelaat.
LindaDat is zo frustrerend.
Hinte en Cynthia dankje. Ze is helaas niet drachtig (zoals verwacht) en licht bevangen toch. Helaas wordt het dus een poos paddock voor haar met alleen hooi en dieet en dan gaan we kijken of we ze toch weer drachtig kunnen krijgen,eerst maar eens wat kilo's eraf. Het opvangertje wat we laatst in huis gehaald hebben kan haar gezelschap houden want ook zij moet opletten met gras.
Jammer,maar helaas.. Het is wel niet dat ze erbij ligt of bijna niet meer kan stappen gelukkig.
Met mijn hond ging het slechter gisterenavond ineens en daar zat ik meer mee inIk dacht dat ik vandaag hét telefoontje moest plegen.. Maar gelukkig gaat het vandaag wat beter. Maar ze is helaas aan haar laatste tijd bezig.
![]()
Vera loopt nog rond en gezond op de wei. De uier blijft nu wel voller,duwtje erbij en ze is er. Alleen wanneer dat duwtje komt? Ik hoop maar dat alles goed gaat want ze is zoooo zwaar weer!![]()
Ze geeft amper alarm,dat is wel een meevallertje qua slaap. Mijn zoon geeft meer alarm dan haar.
Dyonne schreef:Ja wij hebben een veulen!
MaritB schreef:Denk uit de merrie![]()
Vanmorgen PH 6.5 toch? Dus zo gek is het niet
Dyonne schreef:[ [url=m/bmIQA5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hengstje vier wit en bles.
Pauk schreef:@ Joto.. Dat is zuur ineens een lege merrie..
Helaas hier niet onbekend.. Wij waren al aan het waken toen ze ineens hengstig werd.. Bleek ze ook leeg![]()
@ Fotsy.. Gefeliciteerd!
@ Ice en SKaay Gefeliciteerd!
@ Suffie.. Carlijn is een plaatje!
@ Dyonne.. Ze is leuk!
@ Evelien_.. Als mijn merries dat hebben laat ik ze lekker op stal.. Daar voelen ze zich dan blijkbaar fijner bij als buiten in de groep.. Spannend!
@ Wodan.. We zijn met de camera's bezig maar helaas het draait nog niet hoor
Wat een plaatje heeft je merrie je gegeven!
@Kabayo.. Mooie foto! Fijn dat het goed gaat met Dirkje
@ Alexandra_ Sterkte!
@ AniekR.. Dat zijn toch serieuze spenen!
@Cynthia82.. Nog altijd knap! Gefeliciteerd!
@ Vulina.. Geweldig plaatje!
@ moratoetje.. Dat is balen! Sterkte
@ Pretty.. Sterkte!
@ Evelien_.. Gefeliciteerd!
@ MaritB.. Gefeliciteerd tante!
@ DL.. Lekkere fopmerrie heb jij
@ DL.. EindelijkGefeliciteerd!!
@ Siptje.. Gefeliciteerd!
@ Baudyh.. Volhouders die zwaluwen![]()
@ DIva2.. Wat een knappie die Reuz!
@ Dyonne.. Gefeliciteerd!
Zijn hier mensen die hun camera op marestare hebben staan?
Wij hebben camera's hangen die dat niet kunnen maar de camera's die er hangen moeten op een server (die er altijd stond en nu niet meer) dus we moeten of een server aanschaffen of iets anders..
Ik vraag me af hoe dat zit met marestare. Mijn camera's van nu zijn IP camera's dus die kunnen het zowiezo niet.
Janinevv schreef:https://www.epine-camerashop.nl/ip-came ... p-ibi13-w/
Iemand idee waar ik moet opletten voor camera's? Ik wil niet te duur, net boven de 100 is de max en liever onder de 100..
Is laatste jaar en daarna heb ik het eigenlijk niet meer nodig, en waar moet ik opletten eventueel?
Bedankt alvast
Faline schreef:Janine je kan evt ook op marktplaats kijken voor een goede tweedehands camera. Daar heb ik ook eentje voor een leuk prijsje kunnen krijgen!
Ik heb nu 2 camera's van foscam.
Pauk, misschien is angelcam een idee? Daar kun je ook live streamen.
Dyonne!Gefeliciteerd