Onley, Ik denk dat die strips een goed indicator zijn over de stand van je merrie, of ze nu uier heeft of niet, net zoals Khaleesi he Robyn, de strips gaven wel de bevalling goed aan, zo ook bij mijn merrie die had en heeft nog steeds een mega uier (terwijl je ze eigenlijk ervoor moest gaan zoeken
) Paardje goed dat jullie haar helpen, bij Jeniej is dit ook goed gekomen, eens ze sterk genoeg zijn krijgen ze die lange benen onder controle.
Over draven, mijn veulen draaft heel soms eens maar dat gaat niet snel genoeg
dus galop galop en nog eens galop, ben ik daar super blij mee hoor, in de western, met uitzondering van 1 dicipline mag een paard nooit draven dus dat komt goed uit, alles begint en eindigt in galop. Lily heeft gisteren even een staaltje van haar kunnen getoond, zo zie je dat er toch veel van paps inzit, man man kan die even goed stoppen roll back en gaan liggen in de bochten, ze gaat zo paps achterna, die is Belgisch Kampioen Teampenning (met koeien). Ga ik hopelijk veel plezier mee beleven
Wat een veulenboom was het afgelopen tijd! En ook heel veel sterkte toegewenst aan degene die hun veulentje verloren zijn