Ik ga dus zaterdag voor het eerst naar de show maar breng haar zelf niet voor. Vanwege een knieblessure kan ik niet rennen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
linda2008 schreef:Rianne wat een rare regel zeg!! Jammer dat het zo gaat!!
Ik lees nog steeds alles braaf mee, met hier en daar een korte reactie. Maar komende week even te druk om op alles te reageren (volgende week naar de merriekeuring, solliciteren, werken enz.enz.)
Azara71 schreef:Mijn merrie is zichzelf weer, misschien een tikje aanhankelijker maar niet meer zo vervelend met de anderen.
Ze is begin juni drachtig gescand en de eigenaar van de hengst heft toen geadviseerd om met, volgens mij, 5 maanden weer te scannen of alles nog goed gaat.
Scannen jullie ook nog een keertje ter controle ? En zo ja wanneer ?
Manda schreef:Ik heb al een paar dagen niet meegekletst maar dat heeft een reden![]()
Afgelopen woensdag 19 augustus ben ik dan eindelijk bevallen na bijna 41 weken zwangerschap. We hebben een prachtig dochtertje erbij gekregen, Amélie, alles is goed gegaan! Nu nog herstellen van de bevalling en wennen aan de slapeloze nachten hihi, maar we zijn allemaal helemaal verliefd op haar, zo'n lief knap poppetje![]()