Nou, ik lees vanavond wel weer of dr nog veulens bij zijn gekomen, ik ga weer naar stal... Farita zal toch een keer dat veulen dr uit moeten werken voor dr melk op is:P
kan iemand mij vertellen hoe schadelijk het is dat de merrie zo lang biest laat lopen? Andere jaren schijnt ze dit ook te hebben gedaan, maar vorigjaar was wel echt minder dan dit jaar, en maak me toch wel beetje zorgen.. Dit is al de 3e dag dat dr afentoe echt met stroompjes melk uit dr uiers komt...
airborn: Het zou pas biest worden door de hormonen tijdens/net na de bevalling, wat er nu uitloopt is dan nog geen biest (dus de theorie is dat het lichaam van de merrie door de bevalling een seintje krijgt dat ze er antistoffen in moet gaan stoppen)
zag verschillende keren de vraag voorbij komen of ik het niet erg vind om weg te gaan.
natuurlijk is het niet zo leuk...zou er graag bij willen zijn maar een belofte aan mijn vriend weegt veel zwaarder...ik wil er voor hem zijn tijdens de crematie.
als ik niet gebeld word dan gaan we zondagmiddag pas terug maar word waarschijnlijk wel meteen waken dan.
als ik wel gebeld word (gok vanacht of morgenvroeg) dan gaan we morgenmiddag alweer richting huis
eerst is de crematie en smiddags gaat mijn vriend mee op de koets met pak aan om iemand naar een feest te brengen,daarna richting huis dan
Er zijn soms inderdaad gewoon belangrijkere zaken dan je paard. Als je het verder gewoon goe dkan regelen en achterlaten, moet het toch echt wel kunnen.
Maseike
Geplaatst: 07-05-10 16:02
kitzbi schreef:
Kitzbi is voor haar doen vies Maar ze heeft weer een mooi buikje