Mag dat echt niet Fiebie? Ik dacht dat je in een HK-topic over van alles mocht kletsen en echt off-topic vind ik het ook niet, het gaat ten slotte over wat er straks uit de dikke buiken gaat komen
Buikje Aaf is weer helemaal strak
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
je mag er geen topic over openen.... 
) wel wat namen in gedachten, en als het veulen er is moet ik nog kiezen. Devdan is met een stemming gekozen met de parcourshulpen en bouwers op CH Eindhoven, Cantate heeft nog 4 dagen naamloos rondgelopen (toen had ik ook echt geen naam) en Ravindra is ook een keuze uit 2 namen, opgelegd aan bokker Sylvia die de nacht ervoor juist een veulen verloren was van een verzorgpaard. Inmiddels had ik vanaf dat Devdan 1 maand oud was de naam Reedhill's Dot Com, en daarna werd dus eindelijk de stippel geboren. Vorig jaar schoot me 2 weken van te voren Salt 'n Pepa te binnen voor een bruin appaloosa veulen, en ik had geluk, het was een bruin appaloosa veulen.
YSR1971 schreef:Zitake, waarom moet jij namen met een P? Je hebt toch Welshjes, dan ben je toch vrij in de naamkeuze?
(niet dat ik meer dan 2 veulens per jaar wil
).

Gefeli allemaal!