Farita was vorigjaar op dag 5-6 alweer goed hengstig, lol. Dag 6 of 7 alweer eisprong dacht ik...
Gem
Geplaatst: 09-03-10 23:29
Airborn schreef:
Farita was vorigjaar op dag 5-6 alweer goed hengstig, lol. Dag 6 of 7 alweer eisprong dacht ik...
Ster ook. Had haar met veulen na 6 dagen weggebracht om op dag 7 gedekt te worden en ze was al te laat.....
Balou_lover
Geplaatst: 09-03-10 23:38
Zo Manueeltje die hengst mag er wezen!!
Mabon, Gefeliciteerd met Dora!! Wat een uuber skeetig ding is het, mooi getekend ook!!
Winoa is ook lekker rond zeg!! En gelukkig zie ik bij Pepper haar buikje weer tevoorschijn komen!! Gaat de goede kant op.
Mooie buikjes en DIKKE tietjes gezien!! Pfhoe!!
Iedereen die nog zit te wachten, succes!!!!!!!!
Donna was heerlijk fris vandaag (dacht dat ze het verleerd was ) Ze ging in de bak toch aan het rennen!!! Zo grappig, buik waar ga je met dat paard naar toe?? Ze zat iig goed in haar vel, daar gaat het om!!
Mauve7
Geplaatst: 10-03-10 00:08
inowa schreef:
slang is inmiddels een hij....ook al gereserveerd voor de dekdienst over 2 jaar haha
Echt een dotje om te zien de kleine van Mabon.
Daphnejumper; hopelijk komt alles goed met die merrie. Wel vervelend.
Geen uier foto maar vond ze echt al weer een stuk voller dan eerst. Stal pc even op een vaste internetverbinding gezet dat ik gewoon de hele nacht door beeld heb en dus niet meer voor valse alarmen mijn bed uit hoef(die dongel van vodafone is echt niks). Ben nu wel een beetje kapot aan het gaan van iedere keer die wekker snachts, van mij mag ze opschieten .
Vandaag weer foto's van Barcardi gemaakt op dag 278 (of 270) Nicole dacht dat het 4 mei moest komen, maar op het dekbewijs staat 12 mei.. Ze staat nu zonder deken, en is dus lekker stoffig
Nianka, dragend van Alexandro P en 20 mei uitgerekend.
corinep
Geplaatst: 10-03-10 05:02
Even snel een berichtje tussendoor, had ieder uur mijn wekker gezet omdat ik vond dat ze een beetje onrustig was. Toen ik om half 3 op de camera keek zag ik dat ze plat lag, shetje stond bij dr achterhand te kijken dus ik wist wel genoeg, toen ging het Birth Alarm ook nog af dus ik naar stal gegaan. Kwam hier en toen zag ik al 2 pootjes en een kopje, eventjes vlies dr af en het kwam dr als een speer uit en ademde gelijk netjes en wou echt gelijk al staan, heeft zijn eigen navelstreng afgebroken, Asha lag nog maar hij probeerde al te gaan staan. Gelijk zuigreflex. Rond 10 voor 3 is het geboren. Als het goed is is het een bruin hengstje. Hij is natuurlijk nog een beetje nattig dus onder voorbehoud . Asha heeft m niet gelikt dus heb eventjes met een paar handoeken geholpen. Begon gelijk uier te zoeken, dit vond Asha een beetje eng maar hij heeft net al een beetje gedronken. Blijf hier nog even om de boel in de gate te houden. Heb op de stal pc geen mogelijkheid om foto's/filmpjes te uploaden maar hier even een stil van de cam Morgen komt er meer!
Zo ik ben weer thuis, dat ging allemaal een stuk makkelijk dan verwacht.
Om 10 voor 3 is het geboren, een half uurtje later kwam de nageboorte dr af, binnen het uur stond hij te drinken en om half 6 kwam de darmpek dr al af. Lig nu dus ook weer lekker in mijn bed, half 9 gaat de wekker weer dan bel ik de DA even of dat ie eventjes langs kan komen om alles even te checken en volgens mij doen hun altijd wel de veulenprik dus dan doe ik die ook gelijk.
Hier alvast nog even 2 fotootjes:
Hij lijkt donkerbruin te zijn, 2 kleine witte voetjes achter, 1 wit hoefje voor en een sneb. Volgens mij geen schimmel of wel? Morgen(over een paar uur) maak ik wel even meer foto's en open ik een topic!
Ben zo blij dat alles goed gegaan is, was het wachten waard!