Maar ik doe mijn best om eraan te denken!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar ik doe mijn best om eraan te denken!
)
Nooit alarm snachts, dus hij ging af en dan weet je dat het zover is. De perfecte merrie voor dit systeem

). Verer staat ze wel lekker rustig!.....spannend he!

Dat ging ik niet eens tellen, daar werd je echt niet vrolijk van.

. Toen ik naar bed ging stond ze er ZO bij, toen ik vanmorgen vroeg naar het toilet ging stond ze er ZO bij, en nu kijk ik weer... onbeweeglijk...... volgens mij heeft zij een heel schone stal, met een grote berg onder haar staart.

Wat een muts zeg! Hahaha. Citaat:Ik was op zoek naar Maddox-updates op Bokt en zag in het Foalcamobsessus topic dat er mensen zijn die de cam's niet kunnen zien met Firefox. Als ze een add-on installeren die IE-Tab heet kunnen ze de cams wel zien. Dat zit onder Extra -> Add ons -> Add ons verkrijgen -> "IE-Tab invullen in zoekvenster" -> zoeken.
Misschien kun je ze dat vertellen, zodat er nog meer mensen naar Maddox kunnen kijken? Ik kijk iig met heel veel plezier naar haar.

We zitten al de hele middag lekker met zijn allen te genieten in de wei. Gaan nu even eten, dus de foto's komen later!