Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
caat_eve schreef:ik wete neit.. welke is een replay dan?
adnariM schreef:Denk toch eens is goed na voordat jullie wat uitkramen!! Nooit van lezen gehoord? Ik kan veel hebben maar elke keer hetzelfde!:
° Oh wat issie schattig
° Oh er is er een aan het bevallen
° Ohnee het is een replay
° We willen veulen veulen veulen
° Wat is de url?
° Wanneer moet dat veulen komen?
° Ach wat ligt dat veulen toch super lief
En dat loopt maar achter elkaar! En die paginas gaan echt te snel!
Let er even op lui!
Amaris schreef:adnariM schreef:Denk toch eens is goed na voordat jullie wat uitkramen!! Nooit van lezen gehoord? Ik kan veel hebben maar elke keer hetzelfde!:
° Oh wat issie schattig
° Oh er is er een aan het bevallen
° Ohnee het is een replay
° We willen veulen veulen veulen
° Wat is de url?
° Wanneer moet dat veulen komen?
° Ach wat ligt dat veulen toch super lief
En dat loopt maar achter elkaar! En die paginas gaan echt te snel!
Let er even op lui!
Je hebt een punt! 't Is niet simpel meer als je hier eens een dagje niet meer geweest bent en je wil wat teruglezen...Staan echt wel veel onzinnige reacties tussen...
Stephany schreef:Op pagina 1 van dit topic staat alles best goed uitgelegd, dus het is belangrijk eerst pagina 1 te lezen, en daarna als er nog vragen zijn kunnen die gerust gesteld worden!
Natuurlijk kunnen jullie vragen stellen als je iets niet weet of begrijpt, lijkt mij ook normaal, als je ergens nieuw bent...
Maar ik denk wel dat we moeten opletten niet teveel in herhalingen te vallen die niet ter zake doende zijn, vorig jaar ging dit topic daardoor bijna op slot, dus laten we daar m.n. de nieuwelingen, rekening meehouden dan blijft het hier overzichtelijk!
Citaat:Inderdaad, ik heb zo'n 8 bladzijdes bij moeten lezen