Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mac schreef:Lee is ook zo'n "bevuiler". Al zo lang ik haar heb (nu vier jaar). Ik denk dat het aan de vorm van haar vulva ligt, die makkelijke mest "opvangt". Babydoekjes zijn dus dagelijkse kost voor haar. Ze blijft daar dus ook pontificaal voor staan.
Faniek schreef:Kan dat voor de bevalling dus erger worden? Want normaal heeft ze dat nooit... ze gaat nu ook met haar kont tegen de muur aanstaan echt strak er tegenaan en dan poepen
Mac schreef:Faniek schreef:Kan dat voor de bevalling dus erger worden? Want normaal heeft ze dat nooit... ze gaat nu ook met haar kont tegen de muur aanstaan echt strak er tegenaan en dan poepen
Ik denk het wel. De vulva verandert van vorm en idd gaan veel merries kontschuren door de toegenomen druk op vulva en banden.
Betekend dat ook nog wat?Citaat:Lady draagt mooi rond
Mac schreef:@Roosje: zowel Lee (toen drachtig van Shane) als Pepsi zijn rond twee maanden voor de bevalling begonnen met het aanmaken van uier. Soms gaat dat ineens heel snel, zoals bij jouw merrie, en soms staat het dan weer een poosje stil. Lee is dit jaar nog eerder dan Pepsi begonnen met haar uier en dat groeit nu gestaag door. Elke merrie heeft dus haar eigen patroon hier in.
elady schreef:Betekend dat ook nog wat?Citaat:Lady draagt mooi rond
Merrie, hengst?
Citaat:Bij Pepsi betekende het "merrie"