Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
J_emma schreef:Vraagje, iemand weleens meegemaakt dat er af en toe wat melk uit het neusje komt?
Anne heeft een zeer heftige toeschietreflex, als het veulen 1 tepel te pakken heeft schiet er een megastraal uit de andere. Dus ik vermoed dat dat de oorzaak is, ze kan er bijna niet tegenop drinken. Heeft ook een vies hoofdje van alle opgedroogde melk. Maar was benieuwd of iemand het herkent?
En mocht iemand een leuke naam weten met betekenis of woord goud/gold erin.. In principe mag alles maar omdat we eerst zilveren veulen Quicksilver Sam hadden en nu een gouden dametje, vind ik dat wel leuk
Pauline2000 schreef:Ik leer momenteel embryologie in mijn opleiding tot dierenarts. De prof zegt wanneer er melk uit de neus komt van eender welk pasgeboren dier er bijna altijd meer aan de hand is. Denk maar aan een open gehemelte... zeker laten nakijken door dierenarts.
fokfanaat schreef:Pauline2000 schreef:Ik leer momenteel embryologie in mijn opleiding tot dierenarts. De prof zegt wanneer er melk uit de neus komt van eender welk pasgeboren dier er bijna altijd meer aan de hand is. Denk maar aan een open gehemelte... zeker laten nakijken door dierenarts.
kan ook echt komen van veel melk en gulzigheid, ik heb het ook wel eens gehad, hoeft echt niet iets mis te zijn
Pauline2000 schreef:J_emma schreef:Vraagje, iemand weleens meegemaakt dat er af en toe wat melk uit het neusje komt?
Anne heeft een zeer heftige toeschietreflex, als het veulen 1 tepel te pakken heeft schiet er een megastraal uit de andere. Dus ik vermoed dat dat de oorzaak is, ze kan er bijna niet tegenop drinken. Heeft ook een vies hoofdje van alle opgedroogde melk. Maar was benieuwd of iemand het herkent?
En mocht iemand een leuke naam weten met betekenis of woord goud/gold erin.. In principe mag alles maar omdat we eerst zilveren veulen Quicksilver Sam hadden en nu een gouden dametje, vind ik dat wel leuk
Ik leer momenteel embryologie in mijn opleiding tot dierenarts. De prof zegt wanneer er melk uit de neus komt van eender welk pasgeboren dier er bijna altijd meer aan de hand is. Denk maar aan een open gehemelte... zeker laten nakijken door dierenarts.
sblom schreef:Jaa op mn verjaardag een merrieveulen, om half 2.![]()
Nageboorte is er al af
[ [url=m/4EWVku.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/79xtVW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hk2ztg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Pauline2000 schreef:J_emma schreef:Ik leer momenteel embryologie in mijn opleiding tot dierenarts. De prof zegt wanneer er melk uit de neus komt van eender welk pasgeboren dier er bijna altijd meer aan de hand is. Denk maar aan een open gehemelte... zeker laten nakijken door dierenarts.