Ik had laatst trouwens een grappige 'conversatie' (per email dus) met een Amerikaanse vriend over hoe je Van Gogh uitspreekt. De gemiddelde Amerikaan maakt daar vèn gó van, en hij had een documentaire gezien waar het als vèn ghók werd uitgesproken en wilde nu eindelijk eens weten hoe het hoorde Dus ik heb maar even een opname van de uitspraak gemaakt
Libera
Geplaatst: 15-12-19 20:44
Ibbel schreef:
Mogieto (met een Hollandse harde G) is voor zover ik weet de correcte Spaanse uitspraak. Dat Amerikanen daar Mohieto van maken doet daar niets aan af
Haha ik had dat echt nog nooit gehoord, zal het eens aan mn Spaanse collega vragen, daar heb ik ook nog nooit en harde G uit horen komen maar zij zal het vast weten
Geplaatst: 16-12-19 13:07
Mijn veulen moet volgend jaar ook met de K. Om een of andere reden speelt de hele tijd de naam Katinka door mijn hoofd voor een merrie. Voor een hengst totaal nog geen idee.
Ook speelt de hele tijd een liedje door mijn hoofd waarin ze zingen van "kleine kokette Katinka".
petraaken
Geplaatst: 16-12-19 13:08
suffie schreef:
Koning, keizer, admiraal, Popla....
en bedankt nu zie ik steeds die reclame voor mijn ogen passeren en zit die zin in mijn hoofd.
suffie
Geplaatst: 16-12-19 13:11
petraaken schreef:
suffie schreef:
Koning, keizer, admiraal, Popla....
en bedankt nu zie ik steeds die reclame voor mijn ogen passeren en zit die zin in mijn hoofd.
Vandaag stond ze er mooi voor en heb ik even snel een fototje gemaakt van Tiana haar buik. Vooral vanaf de voorkant zie je goed dat ze uit steekt. Vandaag is ze 234 dagen drachtig.
AM_Horses
Geplaatst: 17-12-19 01:55
Jolandje. AM zijn de letters van mijn naam. Ook sta ik zo ingeschreven bij de kvk
AstridJ. Heel duidelijke buik. Idd al best veel voor een Maiden.
RenskeW. Fijn dat ze het goed met elkaar kunnen vinden!
Raven krijgt ook al iets buik.
Andreab. Ze staat heerlijk te soezen. Al een mooie buik!
Heel wat grappige namen voorbij zien komen en ook uitspraken
Ik dacht dat de letter P lastig was voor een naam. Maar ik zie dat het nog best meevalt! Ik maak ook altijd vooraf een lijstje. Dit jaar alleen geen naam uit gekozen. Vond het gewoon niet passen bij mijn veulens. Ik probeer altijd wel een naam te kiezen die niet iedereen al heeft.
Ik moet binnenkort de dames weer op de foto zetten. Gaat toch al een beetje opschieten nu, met oud en nieuw voor ons deur
Wild Thing is vandaag 224 dagen drachtig en Esmeralda 188
Lavitabella
Geplaatst: 17-12-19 10:13
Ik vind de P juist wel super lastig.. Ik hoef maar 2 namen en niks springt eruit wat ik echt mooi vind..
Vulina
Geplaatst: 17-12-19 10:21
Pokémon President Prince Charming Poison Pikant Pikabu Professional Pierre Pienter Poppa Pokon Packman Potential Posh Plenty Praice Phoenix Pawpatrol Pik'mie Phantom Prix
Ik kan ooo best veel bedenken voor de P hoe meer ik er 0ver na denk. Met prince en princess kun je al veel combineren. Ik vind Primrose erg mooi. Perfect. Beetje creatief en dan is met elke letter wel irts te verzinnen!
Ik wacht op het veulen en ga dan echt beslissen wat er als kanshebber is.
Het wordt denk ik ook een hengst. Ik ben helaas beter in merrie namem