Jupi zat maandag op 150, dus we kunnen samen waken straks Aniek
leuk! HihiOp hoe veel dagen zijn jouw merries ook alweer bevallen dit jaar?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hihi) 

, euh alles is natuurlijk afhankelijk van de grootte van 'de neus', god heeft me niet gespaard, vandaar dat ik misschien wel beter ruik dan
en de grootte van de kling misschien, Elsa heeft een mega kling, die is zelfs groter dan Flo de hare
en dat voor een pony van 1.15
, een non believer hier ook nu, dus doe er niet meer aan mee, 1keer juist en 1keer mis, nou ja is sowieso 50/50 he

je zal er mee gezegend zijn haha
Maar zelfde vorm... ik hoop het niet want haar eerste veulentje was een hengstje
Lara tikt al bijna de 5 1/2 maand aan en dat is aan haar mooie buik te zien. Hij zit nog niet in de weg, we rijden nog lekker, maar ik heb wel afgelopen week een kleine opvolger voor de paardrijloze maanden gekocht
Mijn andere merrie staat met een dik been, Lara straks zwangersschapspauze en Dunja is nog niet zover, dat betekent een paar maanden niet kunnen rijden en daarom hebben wij er een E pony bijgekocht. Kruising Haflinger x New Forest, donkerbruine merrie zonder aftekeningen van 5 jaar en helemaal groen. De bedoeling is dat over 2 jaar dochterlief met haar verder gaat als ik met Dunja aan de slag ga. Dan is onze dochter 10, dus kan ze er zo mee verder. Tot die tijd vermaak ik mij wel met deze merrie die nog naamloos is.
ja dan was ze dus uiteindelijk ruim een maand eerder dan Lies.

hihi wat duurt dat wachten toch lang.........
hahah leuk he pendelen oprakelen. Maarre de draagtijd maakt ook niet uit qua geslacht. Ik heb beiden al meegemaakt. Enne de buik eigenlijk ook niet want chakira droeg hoog en rond en kreeg een hengst. en de maanstanden hielden mijn merries ook geen rekening mee. hahaha
Silly1972 schreef:Wat zijn Engerlingen? Schapen?
Hier is alles nog groen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Engerling Je kunt de graszode zo optillen en eronder wemelt het dan van die smerige beesten.