Pretty dus toch dragend van Cas dan! Het is dat je zover weg woont anders kwam ik Empty een keer brengen voor een dekking. Maar heb nog een dekking van Cas zen vader, die wil ik ook nog een keer gebruiken op een merrie
Verder wat een mooie buikjes zeg! Bij mij kun je nu goed zien dat Bo dragend is.. Vetje begint ook wat buik te krijgen.. De rest allemaal nog niet zo
jeniej
Geplaatst: 16-01-15 19:27
Wat een leuke foto's allemaal! Ik zal ook niet op iedereen reageren maar lees wel alles mee!
Ik ga morgen ook weer eens foto's maken dan heb ik overdag weer wat meer tijd. Heb vandaag wel een tietjes foto gemaakt Ze is ook nog maiden dus ik dacht dat er al wel wat verandering in zat.
Diane_Basje
Geplaatst: 16-01-15 20:06
Ahh dat bruinbonte veulentje
Ben benieuwd wie hier het veulenseizoen gaat inluiden. Kan me niet snel genoeg gaan.
Vandaag ook hier even mooi weer gehad. Zelfs een zonnetje. Gelijk Rosa ingespannen en een lekkere rit gemaakt. Mijn verzorgster vroeg nog;"ik dacht dat je zei dat Rosa altijd heel lief en rustig werd de laatste maanden van de dracht?" Omdat Rosa alleen maar hard wilde vandaag. Dus mijn conclusie, nou misschien wordt het nu dan eens een merrieveulen!
jolandje
Geplaatst: 16-01-15 20:10
jeniej, dat is echt wel iets meer dan iets hoor
jeniej
Geplaatst: 16-01-15 20:28
jolandje schreef:
jeniej, dat is echt wel iets meer dan iets hoor
Ben toch wel blij dat ik het dan niet alleen zie! Dacht al dat ik ze misschien groot aan het kijken was had namelijk niet echt heel goed gekeken hoe ze er eerst uitzagen
grrrrrr 5 pagina`s bij gelezen voor iedereen wat geschreven waar ik op kon reageren druk ik op verkeerde knop alles weg ga even stukje over nieuwe beginnen,
sorry als ik dan iemand vergeet!
hanneke1908
Geplaatst: 16-01-15 20:57
PRETTY , gefeliciteerd wat fijn dat je gehoopte combi er komt, hopend op een heel mooi veulen, k kan niet wachten!!!!
BALOU wat heeft je haffie een mooie dikke buik, het begint al mooi op te schieten voor jou. ze kijkt ook wel heel erg lief op die foto hoor
CEMLYS, wat een stoere 3 jarige, hij staat er bij alsof hij iedere dag het tuig op heeft!
INOWA, wat ziet pepper er goed uit!!!!
LAURA, wat een mooie foto's en wat draagt ze haar buik mooi en rond.
polleman
Geplaatst: 16-01-15 21:17
ze zeggen toch 3 x is scheepsrecht! nou poging 3! (het gaat mis met kopiëren en plakken)
Murosch het rode gewoon even goed in de gaten houden, misschien is het reactie op de ontwikkeling,
jolandje goed voor elkaar,
Hannepan mooie schema en netjes verdeeld!
twilight82 welkom, je kan al bijna aftellen, mooi buikje,
jeniej welkom leuk hoor voor alle 2 zo de eerste x en ook jij kan bijna aftellen,
Myrthee_ gelukkig is je merrie weer meer zich zelf!
irischcob wat balen dat ze down is hopelijk gaat het snel beter.
Setteli als je binnen kort tijd hebt x foto`s maken kunnen we je misschien wel gerust stellen, wij lopen bijna gelijk, en ik kan ook veulen al poosje voelen en nu sinds kort alleen maar duidelijke! mijn merrie i ook erg rond en maak me er ook druk over zeker als mensen zeggen wat een buik zeg.
__Lauraa mooie buik! volgens mij is ze het een beetje zat?
Urielle heerlijke die ruimte heb je ook camera`s er op?
Vitaquilla wat een mooi buikje zo aan een kant,
pretty gefeliciteerd
Tinniie link is alleen zichtbaar voor vrienden,
hanneke1908
Geplaatst: 16-01-15 21:32
polleman het is je gelukt haha soms zou je die computers
Tinniie
Geplaatst: 16-01-15 21:36
Haha Polleman, ocharme ik haat het als zoiets gebeurd
Link zou nu wel in orde moeten zijn
polleman
Geplaatst: 16-01-15 21:40
Tinniie schreef:
Haha Polleman, ocharme ik haat het als zoiets gebeurd
Link zou nu wel in orde moeten zijn
hij doet het, wat een mooie foto`s echt gaaf
linda2008
Geplaatst: 16-01-15 22:31
Ik las iets over niet overal op kunnen reageren, hier hetzelfde maar ik lees alles braaf!
Ik zie weer een hoop mooie buiken voorbij komen Lauraa die van jou spant de kroon
Vandaag jupi ook weer even, let niet op hoe vies ze is alweer 8 maanden op weg
Leuk om iedereen zo te volgen! Ik sluit me er ook bij aan. Ik krijg dit jaar ook mijn eerste veulen. Ook voor de merrie het eerste veulen. Dubbel spannend! Begin mei is ze uitgeteld. Krijgt nu een behoorlijk dikke buik!
Jullie gaan snel! Heb ook niet echt de tijd om overal uitgebreid op te reageren (examens...), maar ik heb nu wel alles gelezen en alle foto's gezien
Heb te horen gekregen dat mijn stage in Frankrijk van 16-22 mei is.Mijn merrie is 1 mei uitgerekend. Heb haar in oor gefluisterd dat ze goed op tijd moet veulenen, en dat als se per se wil wachten ze maar een maand langer haar baby in haar buik moet houden .
Haar buik is nu echt al erg rond! Ziet er zo grappig uit als ze loopt gek te doen in de wei, met die waggelende dikke buik. Ben benieuwd naar wat ze aan het maken is daarbinnen
Zighenya
Blogger
Geplaatst: 17-01-15 12:26
sorry dubbel post
Laatst bijgewerkt door Zighenya op 17-01-15 12:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Zighenya
Blogger
Geplaatst: 17-01-15 12:27
Ik heb dit jaar ook bijzonder meer moeite met bijblijven als vorige keer. Heb een drukkere baan nu en weinig tijd voor mijn computer.
Zo ook eindelijk vandaag pas foto's van mijn merrie, deed het normaal altijd via flickr maar dit lukt nu opeens niet meer. Beide foto's zijn van een week of 3 terug, ze zit nu op 8 maanden en de baby is nog steeds flink druk, ze heeft er soms ook echt last van.