Zooow kom gauw even binnenrennen om nog alles te kunnen doornemen voor het middageten over 8 minuten...
*trekt spurtje met lezen*
marlijn: tis niet zo dat ik extreem witte hoofden wil, en zeker geen veulen met in het algemeen veel meer wit dan zwart *bah!* (behalve als het een speciaaltje is, zoals Niamh, houden jullie haar nu?)
maar zoals bij Stella vind ik wel mooi, of zoals Angel dr koppie met zo'n uitlopende brede bles.
Tinkerbell houdt van veel kleur, van de vier veulens die hier geboren zijn hadden Baileys en Emaris een brede bles, Argon een kolletje alleen en Chenoa helemaal niks. Dan ga ik toch definitief voor de bles, vind ik dan véél mooier dan enkel zo'n kolletje of helemaal niets. Is wel "normaler", Chenoa springt echt wel in het oog bijvoorbeeld, maar ik zie dat vele zwart aan het hoofd niet zo heel graag, liever een bles dan Op het lichaam mag er wel veel kleur
(alleen liefst wel een beetje vlekken en geen effen
)
Mabon: vind het dit jaar in dit topic ook zo hard gaan!
bij Bonnie een mooi buikje! goed dat je er vergelijkingmateriaal bij zet 
wat een buik bij maaike 
hengst is een knapperd, al vind ik het altijd zo zonde dat die appies zo van die flutjesmanen en rattestaart hebben 
SA: nounou, ik wil toch dat ze lekker wachten tot 1 januari hoor (oudejaarsnacht zou toch geweldig zijn
) dan, kan je hier meteen pics plaatsen
ze maken het spannend!
PVD: ik duim nog steeds hoor! lastig dat ze helemaal niks wil eten, is toch niet normaal zo... 
rest zal voor straks zijn, lukt niet voor het eten