Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ze krijgt denk ik wel wat te voorduren. Een 3 jarige dochter van haar is ook zo ettertje. De 2 jarige is weer een schatje. Dat is ook een Famosa x Polaco II.
). Merrietjes zijn volgens mij veel secreteriger dan hengstjes. Gracie kan er ook wat van. Het is maar goed dat zij nu weer in de groep staat, want mama doet niet aan discipline en dat heeft ons blonde schatje juist hard nodig. Superopvoedster en tante Lee helpt wel een handje hoor
geen probleem!
Prachtig!!
Wat een leuke foto. Uitvergroten en ergens goed in het zich ophangen.
We hebben een hengst bestelt
PhiaBink schreef:We hebben een hengst bestelt

Tinne schreef:Who the hell is THAT?

Vank is morgen 230 dagen drachtig, betekent dat dat ik morgen ook af mag gaan tellen?
Tinne schreef:Heel dat boekje moeten lezen in het frans en hem gewoon nog niet herkennen, schandálig!![]()
Tinne schreef:Vank is morgen 230 dagen drachtig, betekent dat dat ik morgen ook af mag gaan tellen?
??? Mac schreef:Hihi. Heb 'm eerst in het NL gelezen en daarna pas in het Frans. Cheaeaeating!! Erg leuk boekje met een heerlijke filosofie erachter.
. Mijn ogen gingen over de zinnen heen, maar ik heb volgens mij geeneen bladzijde echt begrepen
. Mac schreef:Uiteraard! Hoeveel dagen nog???

Tinne schreef:Vank is morgen 230 dagen drachtig, betekent dat dat ik morgen ook af mag gaan tellen?
Wel morgen beginnen.

maar nog niet helemaal volgens mij...
?

En hoeveel dagen als ze de 417 gaat halen?

Faniek schreef:

Ods schreef:Faniek schreef:
FOEI FOEI FOEI!!! Maak dit eerst eens schoon! Voor ons maar ook voor je veulen, voor je merrie lijkt me dat ook beter