Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nicky1963 schreef:Pauline2000 schreef:Dag iedereen,
Ik ben nieuw hier op bokt.nl. Eerst en vooral aan iedereen die dit jaar al een veulentje heeft mogen verwelkomen een dikke proficiat toegewenst!
Aan degene die nog aan het wachten zijn op hun veulentje, veel succes tijdens het waken snachts!
Ik volg dit topic aangezien ik zelf een drachtige merrie heb gekocht eind februari 2021. Ze is in hele slechte toestand toegekomen en is geleidelijk aan aan het versterken. Ze is uitgerekend 6 mei 2021. Helaas weet ik niet hoe ze is tijdens haar dracht en kan ik dus moeilijk voorspellen wanneer het veulentje komt. Ze heeft een geboorte alarm ingenaaid dus dat is alvast iets waar ik me geen zorgen om moet maken.
[ [url=m/IgzYKs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/unzVWz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fr5Cfc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Welkom, Pauline en OMG, wat is ze mager! Hopelijk krijgt haar veulen wel genoeg voeding daarbinnen. Dat mensen een dier zover laten komen he, en dan nog drachtig ook. Je zou om minder woest worden.
Lovelyn schreef:Ik ben benieuwd of er vanavond weer wat meer veulentjes gaan komen. Succes aan alle wakers vannacht!
Pauline, wat fijn dat ze het zo goed bij jou heeft. Weet je wel van welke hengst ze drachtig is?
Wendi is vanaf vandaag veilig (320 dagen) morgen komt de dierenarts haar open zetten. Ik kan niet wachten op haar veulentje![]()
[ [url=m/vQokAx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NW1jmU.jpg]Afbeelding[/url] ]