Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
__Lauraa schreef:Mijn merrie vandaag, dag 252!
[ [url=m/65GuF0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2xZ88D.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eoCNpc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Uier is nog weinig te zien, er is echter wel verandering sinds vandaag. Hij is wat gezakt, is dus wat aan het doen, wat ook logisch is.
irischcob schreef:Anderhalve uier foto van iris![]()
kan niks zien met al dat haar..
[ [url=m/uE3B9Q.jpg]Afbeelding[/url] ]
Diane_Basje schreef:Omdat ik vrij lange dagen maak, moet ik soms veel bijlezen en lukt het me gewoon niet om op iedereen te reageren. Sorry daarvoor
Diane_Basje schreef:Welkom nieuwkomers![]()
Balou, dat is gaaf he? Ik klopte laatst zachtjes op de buik van Dolly, net voor het uier.Voelde ik eens een schop van het veulen. Vervolgens kijkt Dolly mij boos aan en trok al dreigend haar been op. Alsof ik haar schopte![]()
![]()
Jolandje wat ziet jouw paddock er super uit. Als het weer ooit wat droger wordt, gaan we een deel van onze paddock ook betegelen. Heb nu alleen tegels in het hutje
irischcob schreef:Pff iris is echt enorm down.. loopt als een zielig hondje achter me aan . . . . . Echt moeilijk soms om te zien.
[ [url=m/svjPCI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Foto van vandaag. Veulen was weer lekker druk.
Fotsy schreef:leuk nieuwkomers, wordt hier heeeeel gezellig.
Myrthee blij dat baaldagje over is
Baloukevolgende keer terugboksen
jeniej schreef:Hallo ik lees al een tijdje mee en ik zou me ook graag willen aanmelden bij het topic. Mijn merrie Soraya Phacanta is nu 278 dagen drachtig, volgens de 11 maanden is ze 12maart uitgerekend. Ze is drachtig van Prins Alfred. Het is voor mij de eertse keer en voor haar ook. Dus ook ik heb al veel zin in.vind het ook fijn om alle tips hier te lezen
![]()
[ [url=m/0wRCAA.jpg]Afbeelding[/url] ]
foto is al weer even geleden. Zal van het weekend ook weer een nieuwe proberen te maken. Ik had ook al mee gedaan met de pendel testbij mij zij die u hengst en ik dacht ook hengst.