[HK]Het Dikke Buiken Topic 2014

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

stal_HD

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 15:04

mooie tietjes foto's. Laatst bij damira en twilight ook gedaan, maar beide hebben echt nog minder dan theezakjes. Ze zijn ook nog totaal niet buikig. Nog 1,5 tot 2 maanden wachten op de eersten bij mij.

Ik wilde graag van die tickers plaatsen, maar het lukt mij niet. Weet iemand hoe dat werkt?
Of misschien een site waar het het makkelijkst mee gaat?

Voor de zieken en gewonden onder ons. Heel veel beterschap en hopen op een snel herstel.

Dustinlover

Re: [HK]Het Dikke Buiken Topic 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 15:18

Worden al hele tieten marije!

Fab is dan ook op haar mooist.. Die is anders altijd in sport conditie :P

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 15:55

Dat schiet op Marije kom maar op met die baby,s *\o/* .

Ik vind onze merries ook heel mooi als ze drachtig zijn ach ja sport conditie hebben ze hier nooit (lijken op het baasje he :D ).

Maar het allermooist zijn ze als hun veulen net geboren is dan stralen ze echt en ze kijken dan zo teder naar hun veulen en dan dat eerste zachte geluidje wat ze naar hun veulen maken ohh dan smelt ik echt gewoon <3 .

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 16:28

Vond Pony in sport conditie ook beeldschoon, maar moet ook eerlijk bekennen dat die dikke baby buik haar ook erg goed staat. Ze is zo blij met deze nieuwe rol in haar leven, mooie kleintjes maken en er voor zorgen. Voor mijn gevoel is ze ook veel meer paard geworden erdoor.

Vandaag nog een heerlijke rit gemaakt met mijn vriend op haar, Julie mee op Gong en ik Pris voor het eerst. Wat een heerlijke rit, lekker weer gehad. Tot 5 minuten van huis Gong week voor een wapper lintje en exact op dat moment een jongen onder invloed langs ons wilde gaan met een iets te hoge snelheid. Gevolg: Gong met z'n kont op de auto. Spiegel eraf gedouwd en een giga buttprint in de portier. De jongen stapt uit, raapt z'n spiegel op en rijdt weer weg -:(- Gelukkig had Gong niet veel, paar schrappen op z'n bil en hak. Maar puur het principe dat je gewoon instapt en als ene idioot wegrijdt. Naar de politie geweest, die zeiden dat we direct 112 hadden moeten bellen, hadden we helemaal niet bij stil gestaan :\ Maar goed aangifte is gedaan gelukkig en we hebben het er allemaal heelhuids vanaf gebracht

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 17:01

Wow Woogy wat een verhaal! Wat een vage gast dat hij dan gewoon wegrijdt! :7

Polly onze oude pony ging vandaag weer minder, had vannacht zo te zien weer een verstopping gehad want slijm aan haar neus en in de stal overal, maar was nu weer helemaal fit en hongerig, maar zo lijkt wel een beetje chronisch en ik denk einde verhaal want met zo'n oude pony wil je ook niet lang aanmodderen.. Misschien moet ik zelf nu de knoop doorhakken. Denk eerder dat ze wel eens ergens een tumor heeft zitten.

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 17:18

Dat moet schrikken geweest zijn Woogy! Gelukkig is Gong niet ernstig gewond geraakt.

Set: jammer dat het minder gaat met Polly :( het is dan inderdaad de vraag wat je nog kan/moet doen met een oudje :(

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 17:23

Ja he , ze wordt dit jaar ook al 34 en had dus vorige week ook al dezelfde klachten, ze hebben toen al verslappers, pijnstillers en slang erin gehad. Maar denk dus dat het eerder iets chronisch is als een verlamming of tumor. Ze krijgt ook bijna alleen maar vloeibaar en zacht eten dus dat kan het niet zijn.. Ze moet ook niet teveel lijden, dit is zo sneu.

Prince

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 17:37

geshahquille schreef:
Dat schiet op Marije kom maar op met die baby,s *\o/* .

Ik vind onze merries ook heel mooi als ze drachtig zijn ach ja sport conditie hebben ze hier nooit (lijken op het baasje he :D ).

Maar het allermooist zijn ze als hun veulen net geboren is dan stralen ze echt en ze kijken dan zo teder naar hun veulen en dan dat eerste zachte geluidje wat ze naar hun veulen maken ohh dan smelt ik echt gewoon <3 .

Dat laatste is zo herkenbaar. Toen Zazou geboren was heeft mams Candy ongeveer een week lang met hele grote ogen naar Zazou gekeken, zo heel verwonderd en trots tegelijk, zo van dat is van mij <3

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 18:20

oh jaa dat eerste hinnikje naar het veulen..
ik heb tijdje terug via youtube allemaal bevallingen zitten kijken en de meeste die deden dat, zo lief!
ik denk dat ik wel vet zit te janken als ik yuna dat hoor doen :')

ah wat sneu voor polly zeg, katja!

marije, tietjes zijn al aardig gevuld!
harsen die van jou eigenlijk van te voren? of verschilt dat ook per dracht?

en yuna vind ik drachtig opzich wel lief eruit zien, maar ze is elke winter zo dik in het haar, net een teddybeer! maar denk dat ze mooier is als ze goed afgetraind is waar we dit jaar na het veulen heel hard voor gaan werken!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 18:22

Eerste hinnikje is inderdaad erg vertederend, bij de bevalling waar ik bij was deed de hele stal mee aan het antwoord :+:

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 18:28

set_elkol schreef:
Eerste hinnikje is inderdaad erg vertederend, bij de bevalling waar ik bij was deed de hele stal mee aan het antwoord :+:

hoezo; "welkom in het leven ukkie..." :+:

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 20:13

Jeetje woogy wat een idioten heb je toch gellukig loopt het nog goed af voor gon maar ook voor jullie.

Arme polly op een gegeven moment zijn ze gewoon echt op dan is het inderdaad beter om aan het eind te gaan denken al is dat nooit gemakelijk.

Ja inderdaad de rest van de stal heeft het ook altijd meteen door dat er een nieuwe is als dan de Baby voor het eerst naar buiten gaat hebben we een heel koor hier dan zie je het veulen echt kijken bij wie moet ik nou wezen :D .

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 20:26

Ik vind merrie's tijdens en na hun eerste dracht op hun mooist. Dan krijgen ze iets vrouwelijks over zich, het meisjes-achtige gaat er dan af.

Succes katja met de beslissing.

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 20:41

Pff dat is schrikken woogy!

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 20:53

Tjeetje Set veel sterkte met Polly.
Helaas moeten wij soms de knoop doorhakken.

thea1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 21:15

Set heel veel sterkte.

Ik vind beide mooi. Mooi in de bespiering maar ook nu ze drachtig is vind ik haar mooi. Dat zachte wat ze uitstraalt.

ShamalArabs gefeliciteerd!! Hele fijne dag nog.

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 22:17

Oh Set wat naar… Sterkte ermee!

En Woogy, wat een mafkees! Gelukkig niet al te veel verwondingen, maar wat een schrik zal dat geweest zijn!

Ik vind Nikay ook heel mooi met haar dikke buik, maar of ik het nou echt mooier vindt dan de sportconditie weet ik niet. Nou is dat ook al weer een paar jaar geleden.

Ik hoop zo bij de bevalling te kunnen zijn, en dat eerste hinnikje lijkt me fantastisch. Ik moet nog even gaan kijken hoe we het gaan doen, Nikay staat op een grote trainingstal/pensionstal/manege/fokstal waar een aantal fokmerries van de eigenaren van de stal staan. Tegen de tijd dat ze moet bevallen gaat ze onder het geboortealarm en gaan de mensen van de stal 's nachts hun bed uit als het alarm af gaat. Ik ga natuurlijk regelen dat ze me bellen als de bevalling begint, maar of ik dan op tijd ben is natuurlijk de vraag. Ik zit er ook wel over te denken om daar te gaan slapen, maar of dat echt gaat werken weet ik niet, ik sta voor de klas en heb geen vrije dagen buiten de vakanties om. Niks te klagen natuurlijk, maar of waken en full time voor de klas samen gaan ben ik nog niet helemaal over uit…

Nikay op 187 dagen:

Net terug van een zwangerschapsgym wandeling
Afbeelding

En later in het zonnetje
Afbeelding

De buik groeit gestaag door! <3

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 22:19

ze ziet er goed uit Martine! wel even je onderschrift bijwerken :P

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 22:21

oliebol zeg Set! Tuurlijk, ooit is het op, komen de ongemakken, maar afscheid nemen is altijd verdrietig. Sterkte met de beslissing...

Zo dan Woogy! Gelukkig heeft Gong niet veel. Had zoveel anders kunnen aflopen!
Debielen op de weg... Lijkt wel of steeds minder mensen er rekening mee houden dat paarden levende wezens zijn die onverwacht kunnen schrikken en reageren.

Ik denk niet dat ik t eerste arabveulen ga hebben. Talitha (chariklia op bokt) heeft er al twee! En uhm...voor de mensen die op het AV forum komen, weten misschien dat ik nogal een uitgesproken mening heb over het eerste (AVS) veulen, grrrr.... }>

Ja, ik vind Tie als ze drachtig is prachtig! Zon mooie serene uitstraling!
Maar qua lichaam... Ze loopt in de sport en dan valt al die bespiering weg, das wel ff slikken.. Maar toch... Vind haar t mooist met die zachte uitstraling!
Laatst bijgewerkt door YildizArabs op 19-01-14 22:26, in het totaal 1 keer bewerkt

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 22:23

set_elkol schreef:
ze ziet er goed uit Martine! wel even je onderschrift bijwerken :P

Oja!! Ga ik gelijk maar even doen, haha!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 22:26

voelde jij of zag jij nou al wel beweging in de buik?

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 22:27

Ik heb een keer wat gevoeld waarvan ik eigenlijk heel zeker was dat dat het veulen wel moest zijn… En mijn zusje ook een keer. Maar verder heb ik niks meer gevoeld, hoe goed ik steeds ook mijn best doe, haha! Ik twijfel nu dus of ik het wel goed gevoeld heb vorige keer!

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 22:40

YildizArabs schreef:
oliebol zeg Set! Tuurlijk, ooit is het op, komen de ongemakken, maar afscheid nemen is altijd verdrietig. Sterkte met de beslissing...

Zo dan Woogy! Gelukkig heeft Gong niet veel. Had zoveel anders kunnen aflopen!
Debielen op de weg... Lijkt wel of steeds minder mensen er rekening mee houden dat paarden levende wezens zijn die onverwacht kunnen schrikken en reageren.

Ik denk niet dat ik t eerste arabveulen ga hebben. Talitha (chariklia op bokt) heeft er al twee! En uhm...voor de mensen die op het AV forum komen, weten misschien dat ik nogal een uitgesproken mening heb over het eerste (AVS) veulen, grrrr.... }>

Ja, ik vind Tie als ze drachtig is prachtig! Zon mooie serene uitstraling!
Maar qua lichaam... Ze loopt in de sport en dan valt al die bespiering weg, das wel ff slikken.. Maar toch... Vind haar t mooist met die zachte uitstraling!

Nee je hebt zeker de eerste niet maar wel van dit topic (lijst) ik heb al drie arabjes voorbij zien komen op face book en de kosack stud zal ook niet lang meer duren voor de eerste er is!

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 23:53

Set, ik leef met je mee :(:) Ik sta in het zelfde schuitje..

Vemke haar buikje met 7 maanden <3 (dagen weet ik niet precies, heb ik op dit moment niet liggen :+ )

Ze staat hier echt onwijs ongelukkig, net alsof ze een doorgezakte rug heeft oid. Dit is niet zo..
We hadden net gewerkt dus was lekker ontspannen en voldaan. Staat hier dan ook volledig uitgezakt :P
Afbeelding

Even een random foto ter vergelijking als ze normaal staat :+
Gewoon een mooi ruggetje
Afbeelding

En nog moeder en dochter <3
Laatste maandje genieten... Y;(
Afbeelding

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 00:03

wat een keurig buikje heeft ze nog!