Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
geshahquille schreef:Dat schiet op Marije kom maar op met die baby,s.
Ik vind onze merries ook heel mooi als ze drachtig zijn ach ja sport conditie hebben ze hier nooit (lijken op het baasje he).
Maar het allermooist zijn ze als hun veulen net geboren is dan stralen ze echt en ze kijken dan zo teder naar hun veulen en dan dat eerste zachte geluidje wat ze naar hun veulen maken ohh dan smelt ik echt gewoon.
YildizArabs schreef:oliebol zeg Set! Tuurlijk, ooit is het op, komen de ongemakken, maar afscheid nemen is altijd verdrietig. Sterkte met de beslissing...
Zo dan Woogy! Gelukkig heeft Gong niet veel. Had zoveel anders kunnen aflopen!
Debielen op de weg... Lijkt wel of steeds minder mensen er rekening mee houden dat paarden levende wezens zijn die onverwacht kunnen schrikken en reageren.
Ik denk niet dat ik t eerste arabveulen ga hebben. Talitha (chariklia op bokt) heeft er al twee! En uhm...voor de mensen die op het AV forum komen, weten misschien dat ik nogal een uitgesproken mening heb over het eerste (AVS) veulen, grrrr....![]()
Ja, ik vind Tie als ze drachtig is prachtig! Zon mooie serene uitstraling!
Maar qua lichaam... Ze loopt in de sport en dan valt al die bespiering weg, das wel ff slikken.. Maar toch... Vind haar t mooist met die zachte uitstraling!