Hier ligt ook veel sneeuw cynthia, maar gelukkig zijn de meeste wegen gewoon vrij

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cynthia82 schreef:Dankje, MexxIk ben ook dolblij met die deken! Hij mag echt niet vies worden van me. Maar ja, nu het zo koud is, staat ze ook op stal met deze deken om
Nee, wist ik niet! Heb je een foto van haar? Hoe oud is ze geworden?
polleman schreef:Mexxuna hoeveel jaar terug was dat?? Hoop dit jaar niet
Tooske schreef:Ach ook sneu zo lang rust ik hoop daarna dat hij er wel uit mag!
Hier gelukkig geen maag problemen dat is ook heel naar.
Heb ik de uitslag hier nooit op gezet? Ze hadden geen kwaad aardige cellen gevonden!! Dus we waren echt super blij! Nooit verwacht.
Hier ook geen deken hoor Olijf.. Al mijn stalgenoten vinden het zielig... haha ik niet... Ze is altijd geschoren met veel dekens maar heeft een goede wintervacht aangemaakt en heb echt niet het idee dat ze het koud heeft. Ze is nu zelfs heel erg in de rui.
pretty schreef:Olijf dank je! En het komt nu wel érg dichtbij voor jou!! Wij willen meer fotos van je merrieLovesal prachtige foto die 2e,wat lijkt je merrie daar ook masaal!
Tooske neen dat herinner ik me niet,dat je dat hier gezet had. Wat een SUPER nieuws!!! Wat ben je dan blij dat je die operatie toch nog gedaan hebt!![]()
cheytjuh welkom terug,helemaal genezen nu? je merrie ziet er super uit!
Hier verhaart Lisa al,dus die krijgt weer een hengstje. De rest van de drachtige dames houdt hun haar nog vast![]()
Het is ook niet normaal koud hier! Vanmorgen -12 ofzo,en zeker 10 cm sneeuw,als het niet meer is.
Talonius schreef:Gisteren was het -12 toen ik van werk naar huis reed. Straks na werktijd gelijk maar langs stal om te kijken hoe m'n meisje erbij staat. Ik hoop dat het pad van stal naar de paddock ijsvrij gebleven is, zodat ze nog wel lekker de benen kan strekken.
Wij hopen ook op een merrieveulen. Merrie is na de scheerbeurt van november eigenlijk haar glans en appeltjes kwijt, dus ben benieuwd.
Verharen deed en doet ze eigenlijn niet.
Vitaquilla; dapper hoor om met dit weer de weg op te gaan. Ik ben dan veels te bang voor ongestrooide uitwijkplaatsen, zeker omdat de auto's hier met een rotgang rijden over de B-weggetjes.