zeker weten, hoe meer ogen hoe beter! Daarom heb ik ook Marestare geregeld dit jaar. In de hoop er nu koste wat het kost bij te zijn. Heel fijn als je mee wilt kijken
balance
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 30-05-09 00:12
Ik heb haar weer aanstaan maar zit niet constant achter de pc. Echt waken doe ik alleen als iemand eens flink bij wil slapen en me erom vraagt.
Ik ben ook present, maar niet zo heel lang meer.. Dus Maddox even opschieten graag
Esme, heb je een topic aangemaakt op het Marestare Cams Foaling alerts en updates? Daarmee attendeer je de amerikanen enzo op je cam. Werkte bij mij ook heel goed. Paar mooie foto van paps en mams, en regelmatig updates en kijkens gegarandeerd
Topic heb ik al meteen geplaatst op het forum van Marestare. Maar ook daar niet veel reacties... Beetje jammer..weet ook niet waar het aan ligt.
Mariska_28
Geplaatst: 30-05-09 01:12
Als je denkt dat het vannacht komt kun je in je eerste bericht je titel aanpassen... In de trant van **Fully bagged and ready** Of **Tonight?!!** En veel updates geven.. EN mooie foto`s van paps en mams neerzetten..
Op de cam lijkt ze te zweten, klopt dat? Of glimt ze gewoon zoveel?
Ik ga plat, heb een hele drukke dag morgen en had eigenlijk al heeeeeeel lang in bed horen te liggen (op dit soort momenten mis ik mijn moeder die me naar bed stuurt als het bedtijd is ) Succes wakers!!
Lees net dat ze nog nooit een geboorte hebben doorstaan zonder de camera uit te moeten gooien.. Deze merrie heeft vorig jaar geaborteerd en is zelfs in de kliniek belandt hierdoor. Vraag me alleen af waarom je zo´n merrie dan meteen weer laat dekken...
Maar goed... nu maar hopen hopen hopen dat het goedkomt
Ik kan de cams niet zien... Hij moet een ontbrekende plug installeren, maar wanneer ik dat doe, dan zegt hij dat hij de installatiescript niet kan vinden.... Kan ik daar iets aan doen?