Amandake: Wat een verhaal.. Gelukkig is alles goedgekomen en heeft Kyra zich ontpopt tot een echt moedertje! Wat gaaf, dat snebje en dat kolletje.
Die wil ik ook altijd nog eentje krijgen, maar wij hebben een abonnement op wit-kopjes.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Die wil ik ook altijd nog eentje krijgen, maar wij hebben een abonnement op wit-kopjes.

quintusgl schreef:Airborn, he gadver. Dat is idd geen fijne ervaring als je er zelf 1 vd boeg hebt!
Manueeltje: SUCCES maar weer en waarom wil je weten hoe biest eruit ziet????? ZIE JE HET?????
haha mooi op tijd met foto nemen.Twinklebel schreef:Bij het horen van dat soort verhalen heb ik op het moment echt de neiging om mijn handen voor mijn ogen te doen en mijn vingers in de oren....
. Ze kan nog rollen
het kost wel steeds meer moeite om over de rug te gaan. Na het uitmesten dacht ik haar maar even in de bak te poetsen zodat we nog even lekker van het zonnetje konden genieten
. Maar mevrouw wilde naar binnen en begon vrolijk nog te steigeren, gestraft en verder gegaan toen wilde ze ineens gaan knuffelen
. T zullen de hormonen wel zijn.manueeltje84 schreef:Ik wordt een beetje gek van Wet Look, het wordt nu toch wel eens tijd dat ze wat meer voort maakt, zometeen is heel de melkbar al leeg, ze blijft druppen

Dan voel je als student zo machteloos. Zeker omdat we er stonden omdat we ff bij het veulen mochten kijken zodat we (nouja, voor de meeste van ons dan) voor het eerst een pasgeboren veulen konden zien, om te kijken hoe zn klein ding zich dan gedraagt enzo. Dus we gingen er heel vrolijk heen begin van de middag.... En tja, dat werd natuurlijk steeds minder vrolijk
Was wel heel aandoenlijk om te zien, ondanks dat de merrie echt pijn had, en niet in buikligging kon, bleef ze het veulen al liggende likken en doen enzo, tot ze het veulen weghaalden zodat de merrie rust zou krijgen en niet steeds zou proberen op te staan voor het veulen. Wat is zon moeder gevoel dan verschrikkelijk sterk! Ergens wel heel mooi eigelijk.