Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FennekeR schreef:Cheveyo schreef:ook niet...zie het drama van Candy Kiss gisteren.merrie is nog aan het vechten voor haar leven, veulen is er uit gezaagd...
Dat is gelukkig een uitzondering, hier 2 mini's geboren op 305 en 308 dagen, vorig jaar een gastmerrie die op 303 dagen een veulen kreeg, Heather, eigenaresse van Marstare, heeft zelfs al levende veulens gekregen op 290 dagen.... dus bij mini's gaat het meestal goed op dat aantal dagen.
hiboune schreef:vanini: hopen dan op merrietje voor je! ceciel een mooie naam...en super naar je mama! en voor een hengst stiekum al een naam?
Peerorlan: een vosje zou k nog wel leuk vinden of helemaal zwart met witte voetjes en blesmaar geen hele zwarte! daar heb ik er al 2 van in de collectie
hiba is door dit mannetje gedekt:
foto kan k nie uploaden
dus ff zo http://www.hengstenhouderijkramp.nl/hengsten.htm#Topper
leuk ding of niet?
iemand een idee waar ik de grootste kans qua kleur op zou hebben?
cindybijl schreef:hiboune: ik begrijp dat het het bovenste hengstje is van de 13 die op de pagina staan?haha
jennyk schreef:namen heb ik ondertussen ook al wel. Ik heb er wel lang over moeten denken.
Je veulen vernoemen is wel een hele mooie gedachte.
Cindy: Wij hebben vroeger een pony gehad die Nellie heette
Cheveyo schreef:De vorige was Feather's (van de stal) Flo Tooantuh Koko, Ze is pijlsnel geboren, in de kikkermaand en ze was zwart als de nacht en het was ook nog midden in de nacht.
haar 'zusje' heet Feather's Chumani Tooantuh Makibug (dauwdruppel kikker roodblad), ze is dus bij dauw gevonden in de kikkermaand en ze is voskleurig.
Vanaf dit jaar wil ik de vaders er bij betrekken omdat vanaf nu pas eigen hengstkeuze is.
Ik verwacht overigens het tegenovergestelde, een zwart/donkerbruin hengstje en geen gespikkeld meissie hihi.