Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pretty schreef:Shirefan: Leuk,goed nieuws!!!
Vanneke: Ik ben eigenlijk erg benieuwd nu naar een foto van Ambassador in winterpelsje!! Verandert hij dan ook in zo een wollebolpony??
ProudJustify schreef:September schreef:Vinga en Pretty, het klinkt misschien een beetje ehm, blond, maar is het geen idee om julie merries in te leiden?
Nee dat is echt een heel slecht idee, dat heeft bij paarden meestal geen goede afloop.
pretty schreef:Over Vera durf ik ook niks meer zeggen..ze lijkt echt drachtig maar ik twijfel of ze niet nadien nog es gedekt geweest is,ze is namelijk bij de hengst blijven staan. We hebben ze wel duidelijk zien gedekt zijn op 5 mei 2006.
Pretty is er helemaal klaar voor,volle en strakke uier,losse banden,navel puilt uit,..ik verwacht het echt één dezer dagen!
Maar zoals ik al zei,ze durft niet goed,ze wacht op Vinga
pretty schreef:Pretty is er helemaal klaar voor,volle en strakke uier,losse banden,navel puilt uit,..ik verwacht het echt één dezer dagen!
Maar zoals ik al zei,ze durft niet goed,ze wacht op Vinga
ProudJustify schreef:Tja en Vinga wacht op Heidie
silketje schreef:Gefeliciteerd Regine!
hier nog niks maar na die witte puntjes op de spenen ben ik toch niet meer gerust,
pretty schreef:Vanneke: Awel,kben benieuwd!! Hij is echt luxe hé? Wil die knapperds ook wel eens zien in wintervacht!![]()
Silketje: Word spannend bij jou!
Fique: De mijne had ook zo laat pas uier,maar nu heeft Fique toch al wel uier? Heb je geen foto?
Ze kan ook gewoon laat zijn hoor