Ik denk niet dat ze drachtig is hoor. Van mijn merrie werd het ook gedacht omdat ze een 'veulenbuik' had. De da erbij gehaald, opgevoeld en die zei dat ze niet drachtig was. Toch maar afwachten, want je weet het maar nooit. Tot ze deze week hengstig werd en nu dus weer gedekt is. De buik en tepels van jouw merrie lijken veel op de buik en tepels van mijn merrie, dus vandaar dat ik denk dat er niets in zit.
der uier.. (ik kom er aan de voorkant niet meer bij ze word link met trappen enzo)
der fluts
ik zal binnenkort ook ff foto's maken van mijn oude verzorg pony (met toestemming van de eigenaar) die is wel drachtig en die lijkt wel erg op jou pony!
Mijn nicht, Anouk13 op bokt, heeft een merrie met buik, uier+melk en oedeem, maar is NIET drachtig.. Anders kan je haar ook nog pb'en? Die kan wel foto's geven denk ik.
he... nog niets? Verdorie, ik had nog wel tarot kaarten gelegd, en het blijkt dus helemaaaaaaal niet te kloppen Waar woon je? Misschien kan ik ergens een pas uitgepoept veulentje vinden, dan zet ik haar bij jou
Het veulen van Sjarett heet Sjean Sjicques. Zijn moeder heet Sjeanne Sjarette en haar vader heet Sjean Sjacques, we vonden het wel leuk om dat door te zetten. Hij is trouwens te koop.
Hahahah ik zal niemand meer maagkrampjes bezorgen en geen foto's meer plaatsen. Maar stipjes zijn wel heeel leuk hoor. Misschien een idee voor die van jou. Hoewel ik bedenk me net dat je een bonte hebt, dan kan je ook een pintaloosa krijgen en dat is misschien te veel van het goede.