Supreme Eastern Gadget - "Sooty" van Natascha dH omdat ik nog nooit van mijn leven zoooooo'n klein veulentje (voor 't ras dan hè ) heb gezien en het nu toch zo lekker uitgroeit tot een mooi dametje!!!)
en
Yentl Moonvitation - "Yentl" van Moondancer omdat ik haar gewoon echt verschrikkelijk mooi vind en omdat ze zo ontzettend lief was bij haar eerste "wassen/knippen/scheren"-beurt, iets wat ìk niet verwacht had van een Appie....
Mijn stemmen gaan naar: Yentl van Moondancer. Ze is een hele mooie Appaloosa merrie, veel bespiering en een prachtig mooie blanket. Zie haar elke dag en hoop voor een fijn showpaard in de toekomst voor Moondancer.
Sooty van Natasha de Heer. Echt een iniminie klein veulen bij haar geboorte. Omdat ze bij ons geboren is heeft ze mij toch wel wat spannende momenten gegeven of alles wel goed was. Gelukkig is ze een mooi gezond meisje geworden die ook met Natasha een mooie wedstrijdcarriere tegemoet kan gaan.
Succes meiden, Groetjes, Sylva. (Toch stom dat ik mijn eigen Kingly vergeten ben op te geven bij de hengstjes)