Loolapelooza schreef:Nou das mooi dan Marije, maar wanneer begint er eens een merrie aan een serie over "goed en vlot veulenen" ?? Misschien moet ik dat maar eens voorleggen aan die van ons want die veulent zo vlot dat ze geeneens last meer van lijkt te hebben van naderende geboortes.
Kan wel eens aan Fayette vragen om een boek te schrijven: "Vlot en snel veulenen voor maiden-merries. Hoe waarschuw je je baas van tevoren?"
Fayette heeft alles netjes volgens het boekje gedaan (incl. doordringend de camera inkijken met een blik van: "Vrouwtje!! Baasje!! Ik heb auwau!!") en ook nog eens 3 dagen te vroeg en in onze eerste nacht waken

Dat boek van Paul de Vries ("Paardenfokkerij") is idd niet goed voor je gemoedstoestand maar zeer leerzaam en toch zeer nuttig. Ik was iig voorbereid op wat er verkeerd zou kunnen gaan. Gelukkig ging op wat meehelpen tijdens het persen alles goed.
En verder: ik leef met jullie mee maar ben toch wel blij dat ik volgend jaar niet weer zo hoef te stressen

Waarschijnlijk over een jaartje of 3 weer kan het niet laten, het was zo'n intense ervaring die geboorte