. Met 10 minuten volgens mij geboren zo om iets over half 1 middernacht, om 1 uur stond het en om 2 uur ging het pas weer liggen.Geweldige ervaring, zo eerst even douchen

Het is een
mooie merrie (zag gelijk de minidoos
) met lange benen en ze is nu een beetje zilverkleurig(wordt denk ik dezelfde mooie kleur als mama?) aan het opdrogen (manen zijn vooralsnog zwart zo te zien). Hele bevallig staat op video en er zijn na de geboorte veel foto's gemaakt. De nageboorte zat haar goed dwars en de DA heeft haar uiteindelijk een injectie gegeven waardoor hij er binnen 5 minuten af was, mooi compleet. We hebben nog geen naam maar het gaat wel beginnen met Feather's. Het meissie liep zelf de baarmoeder maar verder uit toen alleen de achterbeentjes er nog in zaten
. Ze loopt te bokken en gek te doen en is daarna tegen mijn been in slaap gevallen (ik ruik natuurlijk net als mams met al dat vruchtwater over mijn hele lijf), gelukkig kwam Show haar snel wekken en vertellen dat ze bij haar moest zijn. Drinken gaat goed inmiddels, het was even zoeken namelijk. Ze heeft ook haar hoofd al hard gestoten toen ze tijdens het bokken tegen de muur liep...
Foto's volgen nog die staan op de laptop en niet op deze pc, ik ga straks lekker op het zoldertje boven het kersverse stel slapen en spreek jullie later weer.

Maargoed, later vandaag een update van gisteren!

Je weet maar nooit. Nu staat ze lekker te eten dus dan doet ze toch niets... ( Hoop ik)
eerst even Kitje naar buiten doen, die was het niet eens met al die aandacht die niet voor hem bedoeld was.
Fleda...hou die maar in de gaten !!