Wat schrikken Eilinora, maar scheelt inderdaad wel dat je direct weet dat het goed gaat.
@Caresse, en een merrie van mij bevalt altijd vanuit het niets. 2x was er n uur daarvoor niks aan de hand en dan ligt er een uur erna echt een veulen naast.
Iedereen die ik de afgelopen dagen gemist heb alsnog gefeliciteerd met ee veulens!
Sorry ik lees zo veel mogelijk mee maar heb momenteel even wat anders aan mijn hoofd. Mijn oma is heel slecht op het moment en gaat haar laatste dagen in...
Janinevv
Geplaatst: 27-04-22 23:20
Cp heel veel sterkte!
Ik lees ook alles mee maar kan ook even niet op iedereen persoonlijk reageren dus doe m’n best.
Sommige merries maken het spannend! Succes met waken!
Hier lag mevrouw op haar lievelingsplekje zo hard te snurken en te kreunen. Doet ze normaal ook wel, maar ze heeft het echt zwaar. Precies daar kan ik ze niet zien vanuit huis en wil ik afsluiten. Tijdens het eten waren ze ook weer daar. Moeder en broer komen weer langs en zij niet, dus je springt toch weer op
Fokfanaat gefeliciteerd! Jammer genoeg een hengstveulen
MightyJoe
Geplaatst: 28-04-22 05:41
fokfanaat schreef:
Gefeliciteerd!
Hier helaas weer een hengst.....
Gefeliciteerd! Jammer van de hengst ..
Hier heeft veulen nog moeite met het vinden van de uier. Fles moet ze niet. Hopelijk komt dat snel
Caresse07
Geplaatst: 28-04-22 06:13
Gefeliciteerd MightyJoe en Fokfanaat
Jammer dat het weer een hengst is Fokfanaat, al vind ik dat altijd zo sneu richting het dier dat we het jammer vinden, maar aan de andere kant begrijp ik het ook weer heel goed dat de meesten van ons liever een merrie hebben, beetje dubbel altijd Geen oordeel trouwens hoor.
Ach Fokfanaat, daar mag je best ff (heel erg) flink van balen hoor. Hopelijk wel alles verder goed met moeder en kind. Wat een knappie MightyJoe! Gefeliciteerd.