Heel agressief vind over komen.
Volgens mij is de strekking van dit topic dat het opvallend is dat er steeds minder aanmeldingen zijn voor de veulenverkiezing.
Er zijn inderdaad mensen die KBK en Beer als voorbeeld namen, maar volgens mij heeft niemand gezegd dat KBK zich terug moest trekken, het onterecht was als zij zou winnen etc etc etc...
Naar mijn mening wordt het door een aantal mensen veel groter gemaakt dan wat er daadwerkelijk gezegd is. Zeker als we gaan praten over jankers, afzeikers en afgunst...
Nogmaals, niemand heeft gezegd dat het KBK niet gegund wordt...
Daarbij, iets met hoge bomen enzo... Zoals Jannepaulie ook al aangaf.
Wanneer je bekend bent (want je kan er niet om heen dat de eigenaars van de paarden die hoogste waarschijnlijk gouden boktveulen worden) van je nou eenmaal ook veel kritiek... Juist omdat iedereen denkt je te kennen.
Als je dat niet wilt moet je inderdaad maar minder topics aanmaken.. of je niet opgeven voor zo iets.
Maar dan nog is deze discussie niet alleen van dit jaar.
Vorig jaar werd Suelza nog veel harder afgebrand omdat haar Fortuna had gewonnen... Als of zij niet liever Fortuna nog bij zich had gehad...
Ik zelf weet niet eens of ik mijn veulen er voor zou opgeven, zoals al eerder aangegeven is, het is een redelijk discutabele eer
en ik ben vrij bijgelovige wat dat betreft 
Ik vind het idee van Jannepaulie wel een erg goede!