Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
alles wat abnormaal is loopt hij recht op af en moet hij helemaal besnuffelen. Tegengestelde van Dexter die vol in de ankers gaat
ambre schreef:Ik vind die gedwongen beweging helemaal niet goed.
Die van mij mag zichzelf vermaken, aan wandelen of iets anders doe ik niet.
Ze moet straks nog lang genoeg aan het werk.
ik wil haar sowieso niet op die manier uit de groep halen. Lekker nog even paard en lente 2018 beginnen met dat soort oefeningen.
en de deal was dat hij lekker lui mocht zijn als hij dan wel maar knap is en hinnikt als ik aan kom
Dus grootste deel van de tijd staan ze samen te suffen, slapen, rusten op standje bejaardentehuis. Gelukkig speelt ze ook soms met de andere jonge paarden en rennen ze samen rond. Vooral als het regent.
Maar vaak blijft ze gewoon bij haar geliefde opoe staan. (En zo lief, ze wacht ook vaak op hem als de hekken opengaan om shouder-aan-shouder als allerlaatsen naar de voerstations te sjokken. Verder is hij zo stoïcijns als een paard te krijgen is, wat ook een goede invloed op haar is lijkt me.)

. Iedereen doet het op z'n eigen manier en geen manier is goed of slecht.
ambre schreef:Daar zijn ook de meningen weer over verdeeld, ik begin graag wat vroeger met uitharden vh skelet.
En aangezien ik 57 kg weeg doe ik dat gewoon onder de man.
Als handpaard heb ik mijn palomino mee genomen afgelopen voorjaar, dat is ook wel echt gaaf.
Gewoon over de weg naar het strand.
dan begin ik met 3 jaar aan zadelgewenning en sturen aan lange teugel etc, 1x per maand ofzo. En heb hem gezegd dat ik er op zijn 4e verjaardag voor het eerst op zit
als alle omstandigheden het toelaten