Och vreselijk... Klein dapper meisje, zo'n mooi klein perfect paardje. Met haar grote kijkers naast de brede witte bles en eigenwijze oortjes.
Vreselijk.... Ik huil met je mee... Nu aan Una om nog zo'n bijzonder mooi en uitzonderlijk uniek veulen te maken...
Heel veel sterkte. En ik wil je toch bedanken dat je het met ons hebt willen delen.
mindful
Geplaatst: 14-08-15 18:06
...heel triest en zo oneerlijk...heel veel sterkte meid, hopelijk komt jouw merrie er ook snel bovenop. Lekkere grassprieten zullen haar deugd doen, kan ze haar gedachten wat afleiden buiten
Birdie60
Geplaatst: 14-08-15 19:17
Jeetje wat een verhaal, kippenvel krijg ik ervan. En van die ene foto helemaal. Pfff moet er niet aan denken, Heel veel sterkte TS Dit gun je niemand.
Heel veel sterkte Elise. Twijfel niet aan jezelf, je verzorging en beslissingen zijn op dat moment de beste geweest. Ik hoop dat jullie snel je rust weer terug vinden.
Eindelijk de tijd genomen om je verhaal te lezen... Wat een verdriet . Sun, Fortuna... Lieve Elise, ik wens je alle kracht toe om dit vreselijke verlies een plekje te geven.
Lieve Elise, ik wil je heel veel sterkte wensen met het verlies van lieve kleine knappe Fortuna. Ze had geen betere baas kunnen hebben. Je hebt alles gedaan wat kon om haar te helpen, helaas heeft het niet mogen helpen.
Ik hoop dat Una het ook een beetje een plekje kan geven.
Ik volg je verhalen altijd trouw, zo ook deze. Na je laatste update durfde ik niet meer te lezen omdat ik er zo bang voor was en nou toch maar mijn moed bij elkaar geschraapt. Meid, ik weet niet eens wat ik tegen je moet zeggen. Voornamelijk omdat ik denk dat niemand iets kan zeggen wat het leed ook maar iets minder maakt. Maar jij hebt zo hard geknokt voor je prachtige veulentje en je lieve merrie. Ik vind het zo ontzettend knap dat jij niet alleen het welzijn van je veulen vooraan hebt geplaatst maar ook die van je merrie. Ze heeft nog heerlijk mogen dartelen over de wei. Ik hoop met heel mijn hart dat je er met de tijd vrede mee kunt vinden.
Ik heb hier vannacht pas bij durven lezen, tranen met tuiten, zo oneerlijk... de enige juiste keuze, maar zo ongelovelijk kl*te... knuffels voor jou en Una, Elise.
Ook ik ben nu pas verder gaan lezen. Ik weet hoe moeilijk je het hebt, maar verwijt jezelf niks. Je hebt er alles aan gedaan, alle kansen aangegrepen om haar beter te laten worden. Dit mocht helaas niet zo zijn. Dan laat je zien, dat je echt van haar houd en hebt haar losgelaten. Het is oneerlijk, het doet pijn en je vraagt je af of je dit ooit weer wilt. Komt me allemaal zo bekent voor!! Heel veel sterkte de komende tijd, neem de tijd om te rouwen!
wat vreselijk, heel veel sterkte! het was (is) een mooi dapper sterk stoer veulen die ik nooit zal vergeten ondanks dat ik jullie niet persoonlijk ken. fortuna heeft een mooi leven gehad en een top baasje
Nee Elise! Nee, Nee, Nee! Wat vreselijk oneerlijk. Jeetje. Woorden schieten mij tekort. Tranen lopen over mijn wangen. Wat leef ik met je mee zeg, jeetje.
Héél, héél, héél véél sterkte met het verlies van Fortuna. Ze zal altijd over je waken.