Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Casca schreef:Floris had wel in de gaten dat er een baby van hem werd gemaakt!ziet het er goed uit?
Mijn merrie is vanmorgen drachtig gescand!YEY!! Had ik niet verwacht. Alles is in 1x gelukt, heel apart, nu maar hopen dat de rest ook soepeltjes verloopt. Dan heb ik eind april een Vivaldi x Zambuka x Houston veulentje!
Vulina schreef:Fotsy; heb je een reden dat je hengstig laat spuiten?
Ik wacht altijd gewoon af of ze hengstig worden en laat de hengstenhouder bij mij thuis komen om te insemineren. Dan hoeven ze niet weg en zijn ze het meeste op hun gemak.
Ayasha schreef:Geen idee, ik weet iig dat het betekent dat ze een dezer dagen een klap voor haar kop gaat krijgen.![]()
Ze is ECHT irritant.
Het zou vroeg zijn om alweer hengstig te zijn... Da's nog maar 2 weken... Kan wel dat het PMS is natuurlijk.
Jibbel schreef:Ayasha schreef:Geen idee, ik weet iig dat het betekent dat ze een dezer dagen een klap voor haar kop gaat krijgen.![]()
Ze is ECHT irritant.
Het zou vroeg zijn om alweer hengstig te zijn... Da's nog maar 2 weken... Kan wel dat het PMS is natuurlijk.
Whaha! Nu mis ik de 'vind ik leuk' button!
Maar de komende hengstigheid ga je toch pas weer insemineren? Denk dat je na 2x scannen er wel vanuit kunt gaan dat ze echt niet drachtig is. Hopelijk is ze snel mooi hengstig!