Veulen van mn overburen waarmee het goed leek te gaan is maandag ingeslapen. Had een paar keer AB gehad en leek goed te zijn, liep weer rad maar hij bleef heel sloom. Ik zei al van goh hebben ze al naar zn hart geluisterd? Had ie maandag ineens hele grote met vocht gevulde ballen en bleek hij het inderdaad aan zn hart te hebben en is gelijk ingeslapen. Was zo'n gaaf veulen (van charmeur)
Ik ben ook heel benieuwd naar een foto. Ben echt blij voor je. Jullie hebben er wel voor geknokt en de kleine ook, dus top dat het nu zo goed gaat. Had je toch in het begin niet durven hopen.
Zit nu heel erg in een dilemma. Wil haar graag in de opfok zetten, Gewoon omdat ze dan lekker kan uitgroeien en spelen met andere veulentjes. Bij de buren tegenover ons hebben ze 3 veulens in de wei staan, allemaal ong. 2 maand ouder als Luna zelf. De buren had ik aangesproken en het is mogelijk dat Luun daar bij in kan... Nu weet ik het zelf nog allemaal niet, ik wil zo graag dat ze lekker kan spelen maar tegelijkertijd ben ik zo bang!! Zo bang om m'n prinsesje los te laten.. Bang dat ze haar pijn doen, bang dat ze verstoten wordt omdat ze de jongste is.. Bang dat ze te wild doet en haar been beschadigt. Bang dat ze haar trappen en alsnog geblesseerd is... Ben overal bang voor!!