Wat een leuke foto's en wat fijn dat jouw paardje daar op mag groeien!
Psydoxy
Geplaatst: 08-12-13 22:12
Leuk al die jonge baby's op een heuvel
Heeft er misschien iemand nog interesse in een leuke fokmerrie. PB voor info.
Eilinora
Geplaatst: 01-02-14 10:42
mijn Welsh a hengstveulen staat er nu ook,lijkt het wel naar zijn zin te hebben denk ik haha. hij is overigens de enige A pony veulen wat er staat geloof ik.
helaas kan ik wegens geen vervoer niet heel vaak gaan kijken maar krijg gelukkig wel updates..
Ik ben ook benieuwd hoe het met de mijne zal gaan... Helaas geen tijd meer om langs te gaan want as dinsdag gaan we voor n jaar naar Amerika, ach.... Dazzle staat heel erg goed dus die zal zich nog wel n jaartje vermaken
Bedankt voor het filmpje Psydoxy, ik hoop niet dat je het erg vindt dat ik hem gepikt heb ?
Psydoxy
Geplaatst: 08-03-14 21:12
Nee hoor, gebruik maar. Heb nog wat meer filmpjes, nog geen tijd gehad om up te loaden.
CharlieVM
Geplaatst: 25-03-14 08:22
Wat heerlijk om dit te zien! Ik ben op dit moment bezig met de aankoop van een hengstveulen van 7 maanden en als de veearts hem vrijdag ook leuk vindt gaat hij jullie paardjes gezelschap houden in de eifel. Zie er enorm naar uit om de baby groot en sterk te zien worden in zo'n prachtig gebied. Hoor alleen maar superverhalen over deze opfok!
Ik ga hem zeker zelf brengen. Eerst moet hij nog even gekeurd worden, dus als dat niet goed gaat ie helemaal niet Reuzespannend! Het is een forest kruising, wordt waarschijnlijk een grote d. Leuk als ze samen mogen opgroeien!