_Noor schreef:Feline.
Ik mag toch wel hopen dat er meer namen bestaan

Lastig is dat he, die namen bedenken, en dan moeten ze eigenlijk ook nog bij het beest horen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
YSR1971 schreef:Welke letter(s) moet jij kiezen Joto? Voor de Friezen is het JKL dit jaar dacht ik, maar jij hebt toch ook eentje met Bonte Willem? Wordt dit dan Barock Pinto en welke letter moet je dan?
Zitake, mennen is zo leuk! De menles bij manege bij jou in de buurt is prima. Weet nog wel meer in de omgeving, maar dat is allemaal wat verder weg.
YSR1971 schreef:Volgens mij is Veenhoeve menles op maandagavond, Biessum dinsdag- en donderdagavond en Schildwolde maandag- woensdag- en donderdagavond. Instructie Biessum ken ik niet, van de anderen wel en die zijn prima.
Deano nog steeds zoet met zijn voerbal?
annastasia schreef:YSR1971 schreef:Volgens mij is Veenhoeve menles op maandagavond, Biessum dinsdag- en donderdagavond en Schildwolde maandag- woensdag- en donderdagavond. Instructie Biessum ken ik niet, van de anderen wel en die zijn prima.
Deano nog steeds zoet met zijn voerbal?
't zandt heeft op de maandagavond menles
Leuk he die voerballen.
'k heb er ook 2, maar anna is veel te slim, die heeft nog geen paarcm nodig, rolt de bal steeds van links naar rechts en weet precies waar de opening zit.