Heey Iedereen met veulentje gefeliciteerd Alle wakers veel succes .
Shaddy's banden worden slap Haar uier word ook steeds iets voller .
Net heeft mijn vader 2 vrienden die ook paarden fokken meegenomen naar Shaddy en hun denken dat ze half/eind mei niet gaat halen. Zoals het er nu naar uit ziet komt het over ongeveer 2 misschien 3 weken.
Beeker
Geplaatst: 13-04-10 20:48
Stomme paard staat half te slapen... Met de slierten melk aan haar uiers en op haar benen. Tzal toch echt moeten komen vannacht . De vorige keer was het er om half 8 dus ik zat er nu ook op te hopen maar dat is ondertussen voorbij. Ik kijk het er haast uit...
Hoe ist bij jou Saffier.
Amandake
Geplaatst: 13-04-10 20:58
Er staat vannacht wat te gebeuren voor sommige merrie's...veulenboom op komst !!
Romi vandaag
uier vanmorgen
en nu
spam
en voor 1 keertje totaal off-topic...mijn kleindochtertje op 27 weken geboren en woog 1005 gram ,nu op 7 maanden 5500 gram
hey allemaal!!! voor de wakers onder ons succes vanavond ik ga ook weer waken. Ze ligt eenorm veel!! kegelt nog niet maar ja dat hoeft ook niet perse!! normaal zit ik niet aan het uier maar deze merrie heb ik pas sinds september en bleek drachtig te zijn. Heb heel even aan haar uier gezeten spoot gelijk vocht uit was wittig!! mensen hier ervaring mee en kan iemand mij dan een indicatie geven hoe lang het gaat duren!!! ze is zoooo ontzettend dik!! en ligt iedere keer met gestrekte benen en keihard te kreunen en dan soort door te ademen!!
jolandje
Geplaatst: 13-04-10 21:10
snd: wat een super te gek , gaaf veulen , dat zijn precies de kleuren waar ik van hou, en die blauwe oogjes...kwijl kwijl
kannie
Geplaatst: 13-04-10 21:10
snd; erg mooi, maar wat is dit: cremello, palomino? ben een leek wat aparte kleuren betreft..
manueeltje84
Geplaatst: 13-04-10 21:12
Wat een appart veulen zeg!
Het is erg spannend voor sommige hier.
Faith is vandaag alweer 2 weekjes oud, gaat snel
snd
Geplaatst: 13-04-10 21:12
kannie schreef:
snd; erg mooi, maar wat is dit: cremello, palomino? ben een leek wat aparte kleuren betreft..