Een maiden is een merrie die voor het eerst een veulen krijgt

Maiden merries tonen niet altijd alle symptomen

Het word dus allemaal spannend nog maar een weekje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

elady schreef:Voor als jullie nog dingen nodig hebben qua waterbakken, likstenen etc: viewtopic.php?f=1&t=387618&st=0&sk=t&sd=a
De lidl heeft het per 4 april in de aanbieding (op pagina 1 staat het krantje ingescand, helemaal onderaan.

Faniek schreef:@ Quirinake:
Een maiden is een merrie die voor het eerst een veulen krijgt
Maiden merries tonen niet altijd alle symptomen
Het word dus allemaal spannend nog maar een weekje
ik dacht dat maiden een ras was
Maar ja
Quirina is een maiden
Ze heeft ook geen grote dikke uier... Maar haar vulva is lang geworden en staat wat open
Meer tekenen zijn er niet echt...ja, gisteren kwam er een druppeltje uit haar uier...Dat is alles... Maar ja
We moesten ze al in het oog houden want the birthalarm was eergisteren al afgegaan maar het was loos alarm
Dus spannende dagen (ik hoop dat ze bevalt in de paasvakantie
, zal wel zeker
)
... 
.
Tinne schreef:Ik vestig hoop op de 2e paasdag...
Hm, ik heb nog drinkbakken nodig... Geen Lidl hier in de buurt....
jeddah schreef:Hmm, dat hoort wel bij het weekend he?
.. Hmm... we shall see!
) en ik vind de drinkbakken niet zo geweldig, iig niet degene die ik wil
. Dus ik zoek gewoon nog even door, de stal staat er toch nog niet, dus ik heb nog even de tijd
.
}> * vanavond wordt het wel eens tijd zei HM Famosa
. Kila, jij mag er ook nu aan geloven. Lio, kom op!!! pest je baasje niet zo. En de rest die ik ben vergeten, morgen is het weer tijd voor natte veulenfoto's. Morgen middag willen we graag droge foto's zien
.
. Die van mij dragen mijn vlasvork voor me, kiepen de mestboy voor me om en demonstreren de vele toepassingsmogelijkheden van een speciekuip. Errug handig
NOT
. Wordt een lange zit.
De melkbar is aan het vullen 
!!
.
)
) jeddah schreef:Inderdaad lijkt het erger dan "normaal" Tyrza, maar Bibi en Macy hebben dit jaar al laten zien dat het ook anders kan! Die zijn beide te vroeg gegaan!