Hier is muis 180 dagen dus die zit ook over de helft

Maylinn:

Kato:

Muis:

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Knolselder schreef:Hope, wat een prachtige uitstraling heeft die hengst.
Fotsy, wat een mooie merrie zeg. Dat palomino met die appeltjes. Is dit nu eentje die je zelf ooit al had gefokt of aangekocht?
Van wie is ze drachtig?
Hope2012 schreef:Mijn merrie is ook dragend nu 148 dagen.
Hope
[ [url=m/3kq2IE.jpg]Afbeelding[/url] ]
En Fizz silver fame
[ [url=m/gikOBA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze begint al een behoorlijke buik te krijgen.
Fotsy schreef:Lovelyn duidelijke buik nu ja
De hengst is grullo bont. Das dun op zwart. Homozygoot bont.
De kleurkansen
[ [url=m/0KpYRo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Weet niet of het opvalt maar mijn merrie kan geen bruinbasis paarden krijgen met een zwarte basis hengst.
Cio dan wordt het idd wachten tot ze walrus wordtje kan ze ook skippyballen voeren
Imaginaerum schreef:Getest op agouti, Fotsy?Of ouders allebei zwart? (Met een crèmegen ergens natuurlijk)
Ben benieuwd wat eruit komt.
Lovelyn, ze gaat praktisch gelijk op met die van mij! Leuk.
Haha, Cioccolato, komt vanzelf, denk ik.![]()
Gen op 150 dagen.![]()
[ [url=m/v1e0xO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Knolselder schreef:Klinkt als een heerlijke stalling Cynthia. Had je vroeger niet alles in eigen beheer? Hoe bevalt de omschakeling?
Knolselder schreef:Wat een prachtige foto alicelover! Mooie bij elkaar passende kleuren ook.
En nee. Ik heb het gevraagd. Eerst zei hij het niet te weten. En toen ik vroeg of het eerder vroeg voorjaar a la maart april dat ze bij de hengst was gegaan of later a la mei juni, zei hij februari. En dan heeft ze er de hele tijd bijgelopen. Dus kan er echt niets over zeggen.
Bedankt met complimentje over Suus
Lovelyn schreef:Hope2012 schreef:Mijn merrie is ook dragend nu 148 dagen.
Hope
[ [url=m/3kq2IE.jpg]Afbeelding[/url] ]
En Fizz silver fame
[ [url=m/gikOBA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze begint al een behoorlijke buik te krijgen.
Wat super leuk! Ik blijf het een knappe hengst vinden. Hoe groot is je merrie?
Wauw Fotsy wat een gave merrie en wat een mooie hengst! Hoe noemen ze die kleur van de hengst? Wat voor kleurkansen heeft je veulen?
Sommige zijn echt al heel ver zeg! En wat een buiken hebben sommige![]()
Ik ging toch echt even twijfelen of mijn Wendilyn nog wel drachtig was een paar weken geleden.. Maar ze begint nu toch echt een mooie buik te krijgen, haha. Dus mijn twijfel is weg. Morgen zitten we op de 150 dagen.![]()
[ [url=m/XvOH2N.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vulina schreef:Ik heb helaas 1 veulen minder volgend jaar
We hebben onze 3 jarige Minola vandaag laten inslapen na het oplopen van een dusdanige wond dat er geen kans op pijnvrij herstel was. Ik ben er nu wel écht klaar mee. Lara en Kees beide gust nadat ze drachtig waren, onze hond in laten slapen nog geen week geleden en nu dit. Is toch echt om te janken zo'n jonge merrie met een veulen in de buik