oh linda

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
celine14 schreef:Zo wat gaan jullie weer snel!!
Ik heb wel weer alles gelezen maar heb geen tijd voor een uitgebreide meeleespost. Heel knap van degene die het wel lukt. Respect!!
Ik zag een Z2 debuut voorbij komen met een drachtige merrie, gefeliciteerd met het sportpredicaat! Mag ze vanaf volgend jaar echt fokmerrie worden? Of pak je haar volgend jaar weer op?
Ook zag ik dat Cynthia weer op Fi gezeten had! Gaaf!
Ook kwam er een discussie voorbij over dressuur starten met Friezen. Ik heb zelf altijd gewoon met m'n kwpner gereden maar ga volgende week voor het eerst starten met een Fries van een stalgenootje, ben heel benieuwd wat de jury ervan vind. Simpel is het allemaal nog zeker niet maar een B rondje moet inmiddels net gaan lukken geloof ik!
[ [url=m/ir4P4w.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zjOAkU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Verder allemaal hele mooie dikke buiken! De ene dikker als de ander, maar allemaal hele knappe merrie's
AniekR schreef:Zo Linda, was dat ook augustus dit jaar? Die is zeker goed gegroeid sindsdien!
Nou vooruit, ik doe er ook een paar...
Roos op 145 dagen dracht:
[ [url=m/krPxbO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Even omdraaien voor een vooraanzicht en...
[ [url=m/KfxdaN.jpg]Afbeelding[/url] ]![]()
[ [url=m/5HhxxM.jpg]Afbeelding[/url] ]
En Lies ook op 145 dagen:
[ [url=m/W7nQUl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Van opzij is zij (net als afgelopen jaar weer iets bescheidener)
[ [url=m/2QomvL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar dat maakt zij ook goed in de breedte ^_^
AndreaB schreef:Ik ga morgen ook eens stiekem ruiken![]()
Tiana is nu bijna 5 maanden drachtig, maar als ik het vergelijk met de twee bruine merries die ook in juni zijn uitgerekend dan ga ik gewoon twijfelen of er niet iets mis is. Nu staat ze ook nog volop in training. Afgelopen weekend nog een bosrit van 25 km gelopen, dus dat scheelt wellicht ook in het plaatje.
AndreaB schreef:Ik ga morgen ook eens stiekem ruiken![]()
Tiana is nu bijna 5 maanden drachtig, maar als ik het vergelijk met de twee bruine merries die ook in juni zijn uitgerekend dan ga ik gewoon twijfelen of er niet iets mis is. Nu staat ze ook nog volop in training. Afgelopen weekend nog een bosrit van 25 km gelopen, dus dat scheelt wellicht ook in het plaatje.