oh linda
, kan je eens niet ruiken aan de staart, klinkt gek maar hengstigheid stinkt, vruchtwater bijvoorbeeld ruikt zoet, ik deed dit af en toe eens aan de vulva ruiken
, ruikt tot hiertoe nog allemaal zoet, is voor mij een van de pijlers om te weten of ze drachtig zijn.
haha

:
) De link van die speciale geur had ik ervoor niet gelegd. Straks klink ik nog alsof ik verslaafd ben aan snuiven

Tiana is nu bijna 5 maanden drachtig, maar als ik het vergelijk met de twee bruine merries die ook in juni zijn uitgerekend dan ga ik gewoon twijfelen of er niet iets mis is. Nu staat ze ook nog volop in training. Afgelopen weekend nog een bosrit van 25 km gelopen, dus dat scheelt wellicht ook in het plaatje.
heb misschien wel een neus voor die dingen
. ik val daarmee niemand aan maar ga nu een helse discussie krijgen, want dat is helaas een verschijnsel dat in nog takken voorkomt vooral de western, heb ik niets op tegen dat men met een haflinger western wil rijden, alleen wil men dit zo extreem graag en wedstrijdniveau rijden en omdat men geen quarter kan betalen zijn deze paarden er dan de dupe van want ze zijn daar nu eenmaal niet voor gefokt.