Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Caesar schreef:Ik zou een stevig stro touwtje klaarleggen om de nageboorte aan op te knopen.
Verder heb ik weinig hoeven aan te schaffen Voor eerste veulen. met keukengerei kom je heel eind!
Hebben jullie trouwens gehoord dat ze tegenwoordig de veulen prik niet meer geven? Ze raden aan om 3x te ontsmetten met jodium en dat was het. Ik heb het vorig jaar niet gedaan maar nu de dierenarts toch er was voor de naweeën heb ik het maar meteen gevraagd, maar hoefde dus niet meer.
Cemlys schreef:Caesar schreef:Ik zou een stevig stro touwtje klaarleggen om de nageboorte aan op te knopen.
Verder heb ik weinig hoeven aan te schaffen Voor eerste veulen. met keukengerei kom je heel eind!
Hebben jullie trouwens gehoord dat ze tegenwoordig de veulen prik niet meer geven? Ze raden aan om 3x te ontsmetten met jodium en dat was het. Ik heb het vorig jaar niet gedaan maar nu de dierenarts toch er was voor de naweeën heb ik het maar meteen gevraagd, maar hoefde dus niet meer.
Hier geef ik hem ook niet meer. Maar komend veulen wel uitzondering want met de infectie die geweest is ga ik geen risico nemen