Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
De paarden staan in huis op de oude grup
(kelder) en als ze vaker of anders dan normaal gaan liggen ben ik meteen wakker. Maar tot nu toe hebben alle merries netjes hun veulen gegeven wanneer ik thuis was en ze uit het land had gehaald. Hopelijk doet Luna dat ook in maart. Mijn veulennaam moet met een C beginnen, zowel merrie als hengstveulen.

Rianne1994 schreef:Heftig biancatjee!! Hoe is dat gebeurt?
Ik heb vanavond fotos gemaakt van liz met dr nieuwe setje en bolle buik
Luna2006 schreef:Aan het kijken wel, maar echt in de stal slapen heb ik maar 1 nacht gedaan. Toen na die nacht dacht ik echt van "waar heb ik me toch zorgen om gemaakt zolang?"
Aaah wat balen Rowan! Heeft ze het niet verworpen dan?
das toch al wat goed nieuws BianCatjee. Hopelijk heelt de wonde wel gewoon mooi.

soms gaat het leven even tegen, ik denk dat het de periode is ofzo, hier ook niet echt een aangename leuke week gehad
iemand tips waar je ze kan halen?
past perfect

)

Mijn schoondochter leeft zich hier al helemaal uit... ook zij is helemaal gek van disney, dus gave namen voor alle leeftijden.

snachts op stal of overdag in de wei in de "groep" (van 2) nu heb ik dus geen grote kuddes dus zie geen probleem met 1 pottekijker...