Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Myrthee_ schreef:Setteli, die van mij is ook al flink rond. Wij zijn natuurlijk maar een week eerder dan jij (201). Die is een stuk dikker dan wat jij nu beschrijft. Verschilt natuurlijk per merrie, maar zou proberen niet direct doem te denken. Bij twijfel toch nog even laten scannen eventueel?
Setteli schreef:Myrthee_ schreef:Setteli, die van mij is ook al flink rond. Wij zijn natuurlijk maar een week eerder dan jij (201). Die is een stuk dikker dan wat jij nu beschrijft. Verschilt natuurlijk per merrie, maar zou proberen niet direct doem te denken. Bij twijfel toch nog even laten scannen eventueel?
Ja dat is waar. Die van jou is echt veel dikker dan die van mij. Stemt me weer gerust![]()
Scannen wil ik niet meer laten doen nu. Bovendien is het nu heel moeilijk te zien, veulen is al te groot.
Myrthee_ schreef:Gelukkig maar! Meer dan duimen kunnen we niet. Ik heb een goede kundige dierenarts volgens welke die van mij van 1 drachtig is. Kan uiteraard zijn dat die van mij een groot veulen er uit gooit ivm haar ouders die 1.63 en 1.69 zijn. Maar niet direct te veel zorgen maken!
Is ze kunstmatig hengstig geworden of van zichzelf?