ja regent gewoon ALWEER !! zal me idd niet verbazen dat de merrie wacht om mooier/warmer weer dit weer is ook niet echt fijn als je jong veulen hebt, brrr
Wow die kegeld mooi. Hier nog geen nieuws van ezeltje,ondertussen komt cara dichterbij. Sorry dat ik weinig reageer,maar het is thuis erg druk,wanneer de week om is zal ik wat meer tijd kunnen maken om bij te blijven in dit topic.
Ik heb vanmorgen weer ff het halstertje gepast en Frits heeft echt een mega spurt gemaakt zeg. Hij past gewoon nu al bijna, terwijl die 2 dagen geleden nog veel te groot was
mooi, die naam, rowo..ook hier kippenvel inowa: maar vandaag/vannacht ben je er dus nog wel? dan ga je het wel redden, die wacht vast niet meer tot morgen, succes!
uuhhhm,nee ben er vandaag en vanacht niet,vrtrek om half 10 richting treinstation
ga het dus hoogstwaarschijnlijk wel missen maar buurvrouw gaat elke 2 uur kijken vanavond en waarschijnlijk ook vanacht en die heeft ook instructies over wat ze moet doen.
maargoed,ze laat het me weten als het goed gaat of juist niet..
Hmm normaal moet ik elke week zeker wel gaatje langer maken aan het halster, maar Stip groeide pas na 3 week echt hard, en Idesse heeft zo'n dikke kop Lijf groeit eerst haha
ah klets ook zat hier, en tot nu toe is het vorig jaar 3 merrie's en dit jaar al 3 merrie's maar vrees voor 2 mannen die nu gaan volgen Alle merrie's uit Vic haar lijn hebben 1ste veulens hengsten gegeven, dus waarom zou het nu anders gaan? haha.
rowo
Geplaatst: 07-05-10 09:17
inge176 schreef:
Ik denk dat ik maar stop met kletsen, ik ga namelijk voor een merrie .
Zo inowa dat is een hele duidelijke foto! Spannend
inge176
Geplaatst: 07-05-10 09:32
Oh oke Joto, dan blijf ik gewoon. Haha, alsof ik anders weg kan blijven met alle leuke veulen verhalen en foto's. Nog drie weken te gaan hier! Ik ben zo benieuwd hoe het eruit ziet.
Diane_Basje
Geplaatst: 07-05-10 09:37
@ Rowo, wat super gekozen die naam @ Uiltje, gefeliciteerd!! @ Inowa, spannend! @ Kannie, dat ziet er al veel beter uit!!
Ehm.. Ik heb toch ook een lichte voorkeur voor een merrie, maar klets hier ook graag... Wat te doen? Lekker verder kletsen maar, kan er toch niks meer aan veranderen.. En ik heb hier geleerd dat het er sowieso uitkomt.
parouscha
Geplaatst: 07-05-10 09:51
Gisteren deze foto's gemaakt, ze zat op 330 dagen dracht: